احیای تعاونی‌های راکد قزوین در دستور کار قرار دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: احیای تعاونی‌های راکد استان قزوین با توجه به ظرفیت‌های صنعتی، گردشگری، کشاورزی و تولیدی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رضا گروسی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به وضعیت تعاونی‌های استان گفت: تعاونی‌های استان در حوزه‌های مختلف از جمله مصرف و مسکن کارنامه درخشانی داشته‌اند و به رغم تمامی مشکلات موجود، می‌توان به آن‌ها نمره قابل قبولی داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: اگر تعاونی‌های راکد احیا شوند گام‌های بلندی برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی برداشته می‌شود و مسیر اقتصادی جدیدی پیش روی استان قزوین گشوده خواهد شد.

وی افزود: ما تحقق این سیاست را در استان در دستور کار قرار دادیم و با توجه به ظرفیت‌های صنعتی، گردشگری، کشاورزی و تولیدی استان، برای احیای تعاونی‌های راکد برنامه ریزی کردیم.

گروسی خاطرنشان کرد: در این راستا در یک اقدام انقلاب و جهادی برای تعیین تکلیف تعاونی‌های راکد باقی مانده از سال‌های قبل اقدام کردیم و تعداد تعاونی‌های فعال استان را به ۸۵۹ مورد رساندیم.

وی افزود: ما به عددسازی و ارائه عدد و رقم بالا در حوزه تعاونی‌ها اعتقادی نداریم؛ چون باور داریم خروجی تمامی این ارقام باید در اقتصاد و جامعه قابل مشاهده باشد.

گروسی تصریح کرد: متاسفانه تمامی این اقدامات در شرایطی صورت گرفته که نگاه حمایتی لازم از تعاونی‌ها وجود نداشته است و اگر واقعا حمایت لازم از تعاونی‌ها صورت گیرد زمینه رشد و توسعه آن‌ها در جامعه فراهم می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تعاونی‌ها ساختار و سازماندهی لازم را برای حل بسیاری از مشکلات اجتماعی دارند و باید زمینه و فرصت فعالیت آن‌ها را در جامعه فراهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.