امتیاز تیم فوتبال شاهین بوشهر از طریق مزایده واگذار می‌شود

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به درخواست شهرداری برای واگذاری، امتیاز تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از طریق مزایده واگذار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، جعفر پورکبگانی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: با توجه به اینکه در بودجه سال ۱۴۰۰ ردیف اعتباری برای تیم شاهین شهرداری دیده نشده و مجوز یکساله تیم‌داری شهرداری نیز به پایان رسیده است، درخواست شهرداری واگذاری تیم است، با کسب مجوز از دستگاه‌های نظارتی امتیاز تیم شاهین از طریق مزایده واگذار می‌شود.

او افزود: اینکه در قالب ۷ میلیاردتومان تیم وارد لیگ شود به طور قطع میانه فصل درخواست بودجه خواهند داشت و در نهایت هزینه تیم‌داری به ۳۰ میلیاردتومان می‌رسد و نتیجه موردنظر هم کسب نمی‌شود.چنانکه تیم فجر سپاسی با ۶ میلیارد تومان به لیگ برتر صعود کرد و شاهین با ۳۰ میلیارد تومان صعود نکرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر، از دریافت دو پیشنهاد خرید امتیاز شاهین به قیمت ۵ میلیارد تومان خبر داد که یکی از سوی فردی تهرانی است و دیگری هم از سوی پرویز عبدی پور عضو هیات مدیره سابق باشگاه شاهین.

پورکبگانی با اشاره به اینکه دستگاه‌های نظارتی با ترک تشریفات واگذاری شاهین موافقت کرده‌اند، عنوان کرد: از سرپرست شهرداری می‌خواهیم با قید فوریت از مدیرکل ورزش و جوانان استان، قیمت تیم لیگ یکی فوتبال را استعلام بگیرد و سپس در نامه‌ای از استاندار بخواهد که مجوز ترک تشریفات را صادر کند.


بیشتر بخوانید


این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که ۲۳ شهریور عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای اسلامی بوشهر گفته بود، در جلسه‌ای که در شورا برگزار شد پس از بحث و تبادل نظر‌های مختلف مقرر شد با در نظر گرفتن مبلغ ۷ میلیارد تومان تیم شاهین شهرداری بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشورحضور یابد.

او عنوان کرده بود: هر چند متقاضیان دیگری نیز برای خرید تیم شاهین شهرداری بوشهر وجود دارد، اما اولویت اصلی ما با تیم‌داری شهرداری بوشهر است.

زمانی تا آغاز فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور باقی نمانده اما تیم شاهین بوشهر همچنان بلاتکلیف است.

براساس اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، این رقابت‌ها دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

شاهین شهرداری بوشهر با ۵۳ امتیاز و کسب رتبه پنجم جدول، فصل گذشته لیگ دسته یک فوتبال کشور را به پایان رساند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.