تضمین توسعه اشتغال پایدار بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

نماینده پنج شهرستان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی نسبت به گسترش طرح‌های اشتغال پایدار به‌صورت تضمینی بین مددجویان و خانواده‌های محروم خراسان شمالی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد وحیدی نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه گرانی نهاده‌های دامی شرایط دامداران استان را بحرانی کرده و خیلی از دامداران مجبور به فروش دام‌های خود شدند، گفت: بر این اساس باید طوری برنامه‌ریزی شود تا اشتغال‌هایی با ضریب پایداری بالا و تضمین‌شده برای اقشار محروم استان اجرا شود.


بیشتر بخوانید


وحیدی توسعه نیروگاه خورشیدی خانگی را یکی از طرح‌های موفق و پایدار دانست و افزود: این طرح با توجه به اینکه با کمترین زیرساخت‌ها و تضمین بیش از ۲۰ سال پیش‌بینی‌شده است، قطعاً جزء طرح‌های موفق برای مددجویان خواهد بود.

او بابیان اینکه با تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی می‌توان طرح توسعه نیروگاه‌های خانگی خورشیدی را در استان توسعه داد، اظهار کرد: هر خانوار نیازمند هم‌اکنون می‌تواند بدون صرف وقت، اتلاف انرژی و نیروی کار با اجرای این طرح بیش از سه میلیون تومان درآمد زایی ماهانه داشته باشد.

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی  در ادامه به طرح ساخت مسکن برای سالمندان و مشکلات پذیرش ضمانت‌های بانکی در این قشر اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر بانک‌ها و سازمان‌های ذی ربط در این زمینه شد و گفت: پذیرش ضمانت فرزندان خانوار‌های دارای سالمند برای ارائه اطمینان به بانک‌ها در بازپرداخت اقساط یکی از راه‌های مناسب در مدیریت و مقاوم سازی مسکن سالمندان است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.