زیاد النخاله خطاب به اسرای تونل آزادی: عشق شما به آزادی، بزرگتر از بازداشتگاه‌های دشمن بود

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نامه‌ای به اسرای تونل آزادی، اقدام انجام شده از سوی آن‌ها را ستود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نامه‌ای خطاب به ۶ زندانی تونل آزادی، با ستودن اقدام انجام شده از سوی آن‌ها گفت: شما ملت فلسطین و بلکه امت (اسلام) و آزادگان جهان را در پشت خود متحد کردید.

او در ادامه افزود: عشق شما به آادی و فلسطین، بزرگتر از بازداشتگاه‌های دشمن و نیز سلول‌های آن‌ها بود.

او در ادامه افزود: شما ۶ نفر، بلندتر از تمامی مردان هستید. اظهارات زیاد النخاله در حالی بیان شده که گفته می‌شود اداره زندان عوفر بخشی از اقدامات شکنجه گرانه خود و نیز محدودیت‌ها در حق اسرا را بازگردانده است؛ اقداماتی که سبب شده است تا زندانیان این زندان را به این تصمیم وادارد تا از فردا به عنوان نخستین گام و در صورت ادامه اقدامات رژیم صهیونیستی، دست به اعتصاب بزنند.

از سوی دیگر، وکیل «ایهم کممجی» یکی از اسرای فلسطینی به شبکه الجزیره گفت: موکل من از زمان بازداشت در جنین تحت ضرب و شتم قرار گرفته است.

او در ادامه افزود: موکل من درخواست پزشک کرده است؛ اما به درخواست وی پاسخی داده نشده است. وکیل این زندانی همچنین تأیید کرد که این اسیر دچار شکنجه شده و دارای درد در قفسه سینه است.

همچنین خبرنگار المیادین گزارش داد اسیر کمامجی دو روز پس از فرارش، در منطقه مرج بن عامر هدف گلوله قرار گرفت.

از سوی دیگر، الجزیره به نقل ازخبرنگار خود اعلام کرد: دادگاه اسرائیل بازداشت اسیر «ناضل نفیعات» را ۱۰ روز به بهانه انجام تحقیقات تمدید کرده است.

گفتنی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی دیروز (یک‌شنبه) از بازداشت ایهم کممجی و مناضل نفیعات، دو اسیر فلسطینی در محله شرقی در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن خبر دادند. این دو اسیر فلسطینی به همراه چهار نفر دیگر به تازگی از زندان صهیونیستی «جلبوع» فرار کرده بودند.

رژیم صهیونیستی پس از دستگیری ۲ اسیر فلسطینی، از بیم پرتاب راکت از طرف غزه، گنبد آهنین خود را در حالت آماده باش قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار