دادستان خاش:

دفاع مقدس بهترین الگو برای کار‌های جهادی است

میر گفت: دوران پر افتخار و عزت هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بهترین الگو برای انجام کار‌های جهادی، ایثار، ازخودگذشتگی و به نمایش گذاشتن حس نوع دوستی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فرهاد میر دادستان خاش گفت: مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید از عملکرد شهیدان و رزمندگان ارتش و سپاه سرمشق گیرند و برای خدمت رسانی شایسته به مردم دلسوزانه و مخلصانه کار کنند.

وی بیان کرد: هم‌اینک برای خدمت به مردم حضور مدیران جهادی که به صورت خودجوش و داوطلبانه کار مردم را رواج می‌دهند به شدت احساس می‌شود.

دادستان خاش ادامه داد: دوران دفاع مقدس در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان دورانی ثبت شده که در آن زمان حساس و دشوار شاهد حضور مردانی بودیم که برای خدمت به مردم، دفاع از ارزش‌ها و مرز‌های میهن از جان و مال خود می‌گذشتند و هم‌اینک نیز آثار خدمات دلسوزانه آنان قابل لمس است.

وی بیان کرد: کار‌هایی که توسط جهاد سازندگی سابق در کشور و مناطق محروم به اجرا رسیده، بیانگر این مطلب است که نیرو‌های خدمتگزار مردم در دوران دفاع مقدس و سال‌های نخستین انقلاب اسلامی ایران دلسوزانه به صحنه آمده و در شرایط دشوار خدمت‌رسانی توانسته‌اند بهترین کار‌ها و اقدامات را انجام دهند که رفاه و آسایش مردم تامین شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار