حسینی: الهلال همانند پرسپولیس تیم قدرتمندی است/ برای حل مشکل مالیاتی به باشگاه رفتم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره علت حضورش در ساختمان باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از ترک باشگاه درباره بازی با استقلال تاجیکستان بیان کرد: فکر کنم برد خوبی بود و در شرایط سختی بازی کردیم. زمین چمن مصنوعی بود و بعد از مدت‌ها تماشاگر حضور داشت، اما بازیکنان کار بزرگی انجام دادند و برد خوبی به دست آوردند. اکنون باید با الهلال بازی کنیم.

او افزود: مرحله قبلی بازی با استقلال تاجیکستان، مرحله سختی بود؛ چون تیم‌هایی که بالا آمده بودند، تیم‌های خوبی هستند. اکنون هم چهار تیم در غرب آسیا هستند که کار برای همه آن ها سخت است. الهلال هم همیشه مثل پرسپولیس تیم قدرتمندی بوده، فکر کنم بازی خوبی در پیش است. امیدوارم برنامه ریزی خوبی برای این بازی داشته باشیم. کار برای همه تیم‌ها سخت است.

او در مورد علت حضورش در باشگاه گفت: با صدری کار و مشکل مالیاتی داشتم که با کمک او حل شد.

سیدجلال حسینی درباره مشکلات مالی پرسپولیس اظهار کرد: همه در حال تلاش هستند. صدری در شرایطی است که تمام تلاشش را می‌کند. متاسفانه پولی که از‌ ای اف سی طلب داشتیم را نمی‌تواند بگیرد. امیدوارم همه به صدری و بقیه کمک کنند تا این مشکلات حل شوند.

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به عملکرد بازیکنان جدید عنوان کرد: بازیکنانی که اضافه شده اند بچه‌های خوبی هستند و تلاششان را می‌کنند. متاسفانه ما بازی رسمی نداریم و تا بازی الهلال هم بازی رسمی نخواهیم داشت. بازی تدارکاتی خوب است، اما بازیکنان ما از شرایط دور هستند و برای هماهنگی نیاز به زمان دارند. این بازیکنان جدید هم تمام تلاششان را می‌کنند که با همین بازی‌های تدارکاتی آماده شوند.

او درباره بازگشت مصدومان گفت: مهدی خانی که متاسفانه بعد از آن مصدومیت بد، فکر نکنم برسد. البته اکنون نیاز داریم  که کمال هم به بازی‌ها  برسد تا همه کنار هم باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار