مبارزه مدیرعامل Epic با رای دادگاه اپل‌

نمی‌توان به صورت قطعی گفت که در دادگاه اپل و اپیک کدام شرکت پیروز شده، اما مدیر عامل Epic درخواست دادگاه تجدید نظر داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، یک هفته است که قاضی ایوان گونزالس راجرز تصمیم ۱۸۵ صفحه‌ای خود را درباره دادگاه Epic و Apple صادر کرده است. در مورد اینکه کدام شرکت برنده شد، تنها چیزی که می‌توان گفت این است که Epic مانند بازنده عمل می‌کند و اپل مانند یک برنده.

این حکم، اپل را منع می‌کند که از مراجعه مشتریان و توسعه دهندگان به سیستم عامل‌های پرداخت درون برنامه‌ای خارج از اپل، جلوگیری کند، اما قاضی همه چیز‌های دیگری را که اپیک می‌خواست از جمله حکمی که اپل را مجبور به نصب فروشگاه برنامه Epic در آیفون کند، رد کرد.

رای دادگاه بر رد انحصارطلبی اپل

قاضی همچنین اظهار داشت که با توجه به سابقه محاکمه، دادگاه در نهایت نمی‌تواند نتیجه بگیرد که اپل تحت قوانین انحصاری فدرال یا ایالتی انحصارطلب است.

رای دادگاه اپل‌ و Epic

کیت آدامز، مشاور عمومی اپل، گفت: "ما از حکم دادگاه بسیار خوشحالیم و این را یک برد بزرگ برای اپل می‌دانیم. " از سوی دیگر، تیم سوینی مدیرعامل Epic، در مورد حکم قاضی اظهار داشت که Epic «با آن مبارزه خواهد کرد» که با اعتراض به این تصمیم این کار را انجام داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار