مدیر آکادمی سپاهان:

آکادمی سپاهان با قدرت بازیکن می‌سازد

بصیریان گفت: کمیته استعدادیابی سپاهان فعال است و مشغول جذب استعداد‌های کشوری هستیم.

محمدعلی بصیریان مدیر آکادمی سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در خصوص فعالیت آکادمی سپاهان و جذب استعداد‌ها گفت: با استفاده از علم و تکنولوژی توانستیم الزامات کنفدراسیون آسیا را در باشگاه سپاهان ایجاد و از افراد جوان و تحصیل‌کرده استفاده کنیم تا با تقویت مباحث فنی و توسعه ارزیابی بازیکنان را به خوبی تحت‌نظر بگیریم.

او افزود: بازیکنان رده نونهالان قبلا به صورت فیزیکی انتخاب می‌شدند، ولی اکنون بازیکنان در آکادمی سپاهان با علم و توجه به هوش، تاکتیک و شخصیت انتخاب می‌شوند.

مدیر آکادمی سپاهان راجع به استعدادیابی علاقمندان به فوتبال، بیان کرد: سیستم کمیته استعدادیابی سپاهان را فعال کردیم و با قدرت درحال کشف استعداد‌های کشوری هستیم.

بصیریان ادامه داد: سپاهان در ایران ۶۰ پایگاه دارد که به چهار منطقه تقسیم شده و هر منطقه زیر نظر استعدادیاب است که براساس سیاست کمیته استعدادیابی باشگاه به فعالیت‌شان ادامه می‌دهند.

او بیان کرد: سیستم استعدادیابی سپاهان در چند بخش فعال است. تست اول فصل با ثبت‌نام در سایت باشگاه امکان‌پذیر است. در پایگاه‌های سراسر کشور نفرات برتر به آکادمی معرفی می‌شوند و در ادامه استعدادیابی استان اصفهان برای بازیکنان رده ۱۴ سال هم وجود دارد که پس از عملکرد خوب دو هفته‌ای بازیکنان به تیم‌های پایه ملحق می‌شوند.


مدیر آکادمی سپاهان در پایان با اشاره به اینکه تمامی اقشار استعداد خوبی دارند و باید به آن‌ها توجه کرد گفت: استعدادیابی در قالب بخش خیریه هم در مراکز کمیته امداد ف امام خمینی (ره) فعال است، در این مراکز تیم‌هایی وجود دارد که با هماهنگی کمیته استعدادیابی نفرات برتر را انتخاب و وارد تیم‌های پایه می‌کنند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار