افسردگی و مشکلات شخصی عامل خودکشی معلم گراشی

یک منبع آگاه در گراش گفت: مشکلات شخصی و رفتار ناشی از افسردگی منجر به مرگ مغزی یک معلم در شهر گراش شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یک منبع آگاه در گراش گفت: یکی از معلمان ریاضی این شهرستان که معاون یکی از مدارس هم بود در شانزدهم شهریور ماه، در محل کارش خودکشی کرد و دچار مرگ مغزی شد.

او افزود: این معلم ۳۲ ساله مدت‌ها بود که دچار افسردگی و مشکلات شخصی شده بود و فشار‌های ناشی از ان او را در وضعیت نامطلوب روحی و روانی قرار داده بود.

از آنجا که این معلم دچار مرگ مغزی شده بود و چند روز در بیمارستان بستری بود در ابتدا مقدمات اهدا عضو این معلم که خواسته خود و خانواده اش بود فراهم و اعضا بدن وی به هفت بیمار اهدا شد.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان گراش با انتقاد از رسانه‌های معاند که خودکشی این معلم را وضعیت معیشتی عنوان کرده بودند از مردم خواست مراقب اخبار نادرستی که این رسانه‌ها بدون تحقیق و تنها با استناد به یک خبر و یا پیام ناقص منتشر می‌کنند باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
وای بحال کشوری که معلمش افسرده باشد .!
خاک بر سر کشوری که معلمش افسرده باشد !
نابود می شود کشوری که معلمش افسرده باشد !
نرسیدن به معلم باعث می شود خیابانها پر شود از اراذل و اوباش و دزد و قاچاقچی . حال خود دانید .
همه مردم از صبح تا شب می دوند برای آینده فرزندانشان ،
تربیت و آموزش دهنده گرفتار مشکلات افسار گسیخته و گذران زندگی و معیشت است در نتیجه افسرده و پژمرده است و توان تدریس و آموزش ندارد . سخنش اًثر بخشی ندارد چون خودش در گرداب مشکلات گرفتار است ، کسیکه در گرداب افتاده چطور می تواند دست دیگری را بگیرد و نجات دهد .