روشن: مخالف همه افرادی هستم که در استقلال حضور دارند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

حسن روشن، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص  اختلاف مدیر عامل و سرمربی این تیم اظهار کرد: من نمی‌دانم چرا وقتی از شرایط فنی و مدیریتی استقلال صحبت می‌کنیم، عده‌ای سریع ناراحت می‌شوند. اگر اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل تیم وجود دارد، مقصر این وضعیت مدیرعامل تیم است که سرمربی را انتخاب کرده که چنین وضعیتی به وجود آمده است. مدیریت تیم ضعیف است که سرمربی می‌تواند در خصوص مدیر عامل صحبت کند.  

او ادامه داد: سمت مدیرعامل تیم از سرمربی بالاتر است و اختیارات بیشتری نیز دارد؛ اما ضعف مدیریت است که فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال علیه مددی، مدیرعامل این باشگاه صحبت می‌کند. این اتفاقات ناشی از نبود مدیریت در استقلال است. ما در باشگاه کمیته‌هایی مثل فنی، مالی و انضباطی نداریم و فقط یک نفر تصمیم گیرنده است.

روشن درباره ترس مددی از واکنش فضای مجازی در خصوص اخراج مجیدی گفت: مدیر خوب اگر به تصمیماتش معتقد است، چرا باید از انجام تصمیمش ترس داشته باشد. استقلال هواداران بسیار خوبی دارد و  گفته می‌شود که مجیدی به هواداران پول می‌دهد تا در استقلال بماند. در صورت درستی این مسئله  نیز مقصر مدیریت استقلال است. اگر مدیریت انتخاب درستی داشته باشد، دیگر نیازی به تغییر ندارد. حالا اگر مجیدی بازی مقابل الهلال را برده بود نیز مددی به فکر اخراج او بود؟! مدیریت با یک برد و باخت نباید تصمیم بگیرد و باید خوب تصمیم گیری و برنامه ریزی کرد تا نتایج مطلوبی حاصل شوند.

او در خصوص ماندن مجیدی در استقلال گفت: با این وضعیت من مخالف همه افرادی هستم که در استقلال حضور دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد اسماعیلی
۲۲:۰۸ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
پیشکسوت فقط مرحوم حجازی و منصور خان بودن که دل میسوزندن تو هم دنبال پست و سمتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
آقای روشن اگر واقعا دلت بحال استقلال می تپد ، درخانه نشستن وحرف زدن دردی دوا نمی کند ، آستینهایت برای یک دفعه هم شده بالا بزن و وارد گود شو .
آخرین اخبار