دستگیری سارق باغ های آران و بیدگل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق سابقه داری که اقدام به ۳۷ فقره سرقت از باغ‌ها در شهرستان آران و بیدگل کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ" حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ‌های شهروندان ساکن در شهرستان آران و بیدگل پیگیری موضوع شناسایی سارق یا سارقان این سرقت‌ها از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان دنبال شد.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و بررسی نحوه ارتکاب سرقت‌ها به یکی از سارقان سابقه دار که دارای سوابق متعدد در خصوص سرقت از باغ‌ها و همچنین قطعات و محتویات داخل خودرو بود مظنون و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه متهم محل اسکان مشخصی در شهر نداشت جستجوی هوشمندانه برای دستگیری وی انجام و در نهایت این فرد در یکی از منازل متروکه حاشیه شهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ تُرکیان اظهار کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۳۷ فقره سرقت اعتراف و عنوان داشت با توجه به اعتیاد شدید به مواد مخدر برای تامین هزینه مواد مصرفی خود اموال مسروقه را به ۲ خریدار ضایعات می‌فروخته است که با راهنمایی وی مالخران نیز دستگیر و همگی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.