چهاردهمین مرحله کمیسیون پزشکی مصدومان شیمیایی سردشت آغاز شد

فرماندار شهرستان مرزی سردشت گفت: چهاردهمین مرحله کمیسیون پزشکی ۳۱۵ نفر از مدعیان مصدومیت شیمیایی در این شهرستان آغاز شد.

اقصی نخشی پور در حاشیه بازدید از مرکز معاینه این مصدومان شیمیایی در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار داشت: این کمیسیون به مدت ۲ روز و با حضور هفت پزشک متخصص جهت تعیین تکلیف و ارزیابی مدعیان مصدومیت شیمیایی در این شهرستان تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: این کمیسیون پزشکی در پی پیگیری های انجام گرفته مسوولان و بر اساس خواست و مطالبات مردم این شهرستان مرزی در حال برگزاری است.

فرماندار سردشت افزود: این چهاردهمین مرحله از کمیسیون پزشکی مدعیان مصدومیت شیمیایی است که برگزار می شود و در طی سیزده مرحله گذشته برای بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از مصدومان و جانبازان شیمیایی پرونده تشکیل و تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفتند.

نخشی پور گفت: این کمیسیون با هدف تعیین تکلیف و ارزیابی بالینی مدعیان مصدومیت شیمیایی برگزار می شود و در این مرحله کسانی که از ماه ها پیش ثبت نام کرده اند و مدارک و مستندات آنها تکمیل و دارای اسکن ریه هستند ویزیت خواهند شد.

وی بیان کرد: در این مرحله ۳۱۵ نفر در ۲ روز در این کمیسیون پزشکی ویزیت و مورد معاینه این پزشکان متخصص قرار خواهند گرفت.

نخشی پور اظهار کرد: در این کمیسیون ۲ پزشک متخصص ریه، یک پزشک متخصص چشم و یک پزشک متخص پوست همراه سه نفر از پزشکان متخصص دیگر حضور دارند و اقدام به ویزیت مراجعه کنندگان می کنند.

وی تاکید کرد: اعلام نتیجه نهایی کمیسیون بعد از بررسی نهایی در اداره کل کمیسیون پزشکی تهران متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.