بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۳۸)؛

از دانلود یک مرورگر اینترنت کم حجم و سریع تا دانلود ام اکس پلیر پرو

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۳۸)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید


دانلود مرورگر اینترنت کم حجم و سریع 3.6.6 XBrowser

اپلیکیشن XBrowser – Super Fast & mini یک مرورگر وب کم حجم و در عین حال پر سرعت برای اندروید است. با این برنامه به راحتی هر چه تمام و با نهایت سرعت صفحات را یکی پس از دیگری باز کنید و مطمئن باشید تمامی جزئیات بر روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که موجب محبوبیت این مرورگر شده حجم بسیار پایین آن است. البته این حجم کم به معنای امکانات کم نیست؛ از مهم‌ترین قابلیت‌های موجود در ایکس براوزر می‌توان به مسدود کننده خودکار تبلیغات اشاره کرد که یک مرورگر بدون مزاحمت را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.

اگر شب‌ها از دستگاه اندرویدی خود استفاده می‌کنید بهتر است استفاده از حالت شب را فراموش نکنید و هرگونه آسیبی را از چشم هایتان دور کنید.

تصویر برنامه

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود فایل منیجر ES File Explorer File Manager 4.2.7.0

برنامه  ES File Explorer File Manager یک نرم‌افزار فایل منیجر قدرتمند برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی است که  جزو بهترین برنامه‌های مدیریت فایل به شمار می آید. این فایل منیجر دارای امکاناتی کاملا رایگان و بسیار کامل است.

از ویژگی های اصلی آن می توان به مدیریت فایل، مدیریت برنامه‌ها، بستن برنامه‌ها، اتصال مستقیم به سرویس های ابری و فضاهای مجازی، اف تی پی اشاره کرد. شما با داشتن این برنامه دیگر نباید نگران مدیریت فایل‌های موجود در حافظه گوشی هوشمند خود باشید زیرا می‌توانید به راحتی همه آن‌ها را کنترل کنید.
 
ES File Explorer File Manager

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Go 3.38.396528471 – جست‌و‌جوی سریع گوگل

جست‌وجو در فضای مجازی برای یافتن پاسخ سوال‌ها، رفتاری است که تمامی افراد این روزها به آن عادت کرده‌اند. به همین دلیل همواره وجود موتور‌های جست‌وجو امری مهم برای کاربران به حساب ‌می‌آید و آن‌ها ترجیح می‌دهند تا با برخورداری از یک مرورگر مناسب به حداکثر سرعت در دسترسی به پاسخ‌ها برسند.

شرکت گوگل که از ابتدای فعالیت خود سعی داشته جست‌وجو را برای کاربران آسان سازد، مدتی است که با انتشار یک برنامه کم حجم این امر را تا حد زیادی به تحقق رسانده است. کاربران با دانلود برنامه Google Go می‌توانند به سریع‌ترین نوع ممکن جست‌وجوی خود را انجام دهند.

دانلود Google Go

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود WhatsTools for WA PRO 3.0.8؛ مجموعه ابزار کاربردی مسنجر واتساپ اندروید

واتساپ یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان است که میلیون‌ها کاربر از آن استفاده می‌کنند. واتساپ برای کنترل سیاست‌های حریم خصوصی و جلوگیری از بروز مشکلات امنیتی محدودیت‌هایی دارد. WhatsTools for WA Status Saver, Chat, Tricks Pro Unlocked مجموعه‌ای از ابزار کاربردی است که توسط EveryDay Tools برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

در این اپلیکیشن با استفاده از قابلیت ویژه ذخیره سازی استاتوس‌ها می‌توانید هر گونه تصویر و ویدئو به اشتراک گذاشته شده توسط مخاطبین را ذخیره کرده و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. در مدت بسیار کوتاه و تنها با یک اشاره قادر به ارسال پیام به تمامی مخاطبین خود خواهید بود. علاوه بر این در نرم افزار فوق به یک دیتابیس عظیم دسترسی دارید که نیاز شما به انواع گیف‌ها و کپشن استاتوس‌ها برطرف می‌شود.

مسنجر واتساپ

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه MiniWall Wallpapers 1.0.3؛ مجموعه والپیپر های زیبا و رنگارنگ اندروید

نرم افزار حرفه‌ای MiniWall Wallpapers از مجموعه تصاویر زمینه جذاب و متنوع تشکیل شده و توسط ArrowWalls توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. امروزه افراد زیادی از محصولات هوشمند در سیستم عامل‌های گوناگون استفاده می‌کنند. اولین چیزی که در گوشی‌های هوشمندتان با آن رو به رو می‌شوید تصویر پس زمینه است. برای افزایش جذابیت صفحه نمایش، استفاده از والپیپر‌های زیبا راهی مناسب برای کاربران است. برای جلوگیری از نصب والپیپر‌ها تکراری باید به دنبال یک نرم افزار اختصاصی و منحصر به فرد باشید. قطعا اپلیکیشن MiniWall Wallpapers یکی از بهترین استارتاپ‌های این حوزه است.

والیپر جذاب

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود ام اکس پلیر پرو MX Player beta 1.40.1

با اطمینان می توان گفت نرم افزار MX Player Pro یکی از بهترین و محبوب ترین پلیرهای گوشی است. با این نرم افزار قدرتمند می توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید.

این پلیر امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم‌ها را نیز به کاربران می دهد. با داشتن برنامه MX Player  در اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت. نرم افزار مذکور از فرمت‌های فایل های avi, mpeg, mp4, wmv, divx, xvid, mov, flv, vob, 3gp, mkv به درستی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند تقریبا هر نوع فایلی صوتی و تصویری را در این برنامه اجرا کنند.

دانلود ام ایکس پلیر پرو

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود مرورگر در حال توسعه فایرفاکس Firefox Nightly for Developers 94.0a1

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود آیکون پک تیره کریسپی Crispy Dark Icon Pack 3.3.0

برنامه آیکون پک Crispy Dark ، نسخه تیره رنگ آیکون پک کریسپی است. استفاده از آیکون‌ها یکی از اصلی‌ترین راه‌های موجود برای ایجاد تغییرات گسترده در صفحه نمایشی گوشی‌های هوشمند اندرویدی است.

به وسیله این نماد‌ها کاربران قادر هستند که جلوه‌ای خاص به صفحه نمایش بخشیده و زیبایی اش را دو چندان کنند. به همین دلیل ما نیاز داریم که از بهترین آیکون‌ها برای شخصی سازی رابط کاربری استفاده کنیم. یکی از بهترین این بسته‌ها را می‌توان آیکون پک کریسپی دانست که در این پست تصمیم داریم که نسخه دارک و یا همان تیره آن را معرفی نماییم.

در حال حاضر توسعه دهنده بیش از ۲۱۸۰ نماد متنوع را در اختیار تان قرار می‌دهد که از زیبایی چشم نوازی برخوردار هستند. گرچه لازم به ذکر است که این نماد‌ها تعداد شان ثابت نبوده و به مرور زمان و با ارائه آپدیت ها، روز به روز افزایش پیدا می‌کنند. در کنار این نماد‌ها به چندین تصویر زمینه خاص دسترسی دارید؛ تصاویر زمینه‌ای که هنگام فعال سازی شان شاهد یک هماهنگی بین آن‌ها و آیکون‌ها خواهید بود. باید عنوان کنیم که دارک بودن محیط این نماد‌ها بدین معنی نیست که در گوشی‌های اندرویدی با تم‌های روشن توانایی استفاده از آن‌ها را ندارید؛ زیرا از رنگ‌هایی مناسب در کنار این آیکون‌ها استفاده شده است.

آیکون پک

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 206.0.0.0.66

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران این شبکه به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود

تصویر اینستاگرام

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه هواشناسی اندروید YoWindow Weather 2.29.18

برنامه YoWindow Weather یکی از بهترین، زیباترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های هواشناسی و نمایش وضعیت آب و هوایی برای دستگاه‌های اندرویدی است.

ما جدیدترین نسخه ارائه شده YoWindow Weather را برای دانلود عرضه کرده ایم و با استفاده از آن قادر خواهید بود شرایط آب و هوایی را به صورت واقعی در موبایل خود به نمایش بگذارید، به عنوان مثال اگر هوای منطقه شما بارانی باشد با انیمیشن‌های بارانی همراه خواهید شد؛ اگر برف ببارد در صفحه موبایل شما نیز انیمیشن‌های برفی نمایش داده می‌شود و در نهایت اگر هوا نیز آفتابی باشد انیمیشن‌های خورشید و … صفحه‌ موبایل شما را مزین می‌نمایند!

برنامه هواشناسی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.