بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۵ شهریور؛

انتقاد نایب رئیس مجلس از عملکرد وزارت نفت/ خداحافظی مجازی عراقچی از وزارت امورخارجه / تایید واکسیناسیون با کوو ایران برکت در اجلاس تغییرات آب و هوایی

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتربخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس با انتشار تصاویری از انتقاد نسبت به  عملکرد شش ماهه اول وزارت نفت نوشت:

" از انتقاد نیکزاد نسبت به عملکرد ۶ ماهه اول وزارت نفت تا بحث رمزارز‌ها و درخواست تسریع در احداث مسکن زلزله‌زدگان

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین که ریاست بخشی از جلسه علنی ۲۴ شهریور مجلس را برعهده داشت، نسبت به عملکرد وزارت نفت در کوتاهی نسبت به اختصاص منابع مربوط به تأمین ماده اولیه قیر به پالایشگاه‌ها، با توجه به اتمام فصل کاری و ۶ ماهه اول سال انتقاد کرد.

نیکزاد درباره تذکر تعدادی از نمایندگان نسبت به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره رمزارز‌ها نیز بیان کرد: براساس آیین‌نامه، کمیسیون می‌تواند با تقاضای حداقل ۱۰ نماینده به موضوعات ورود کند، حال کمیسیون اقتصادی گزارشی درباره رمزارز‌ها تهیه و ارائه کرده که اعضای کمیسیون انرژی هم می‌توانند درباره مصرف برق استخراج رمزارز‌ها گزارشی تهیه کنند.

نایب رئیس مجلس همچنین در تذکری به دولت گفت: دولت باید در روند احداث مسکن زلزله‌زدگان زمین‌لرزه جنوب غربی استان خراسان شمالی با توجه به این‌که فصل کاری محدود بوده و سرما در دامنه کوه در پیش است، تسریع کند."

پست نیکزاد

عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه در دولت دوازدهم پست خداحافظی خودش از این سمت را در صفحه مجازی اش بارگذاری کرد:

" بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون، و در پایان بخشی دیگر از دوره خدمت خود در مسئولیت معاون سیاسی وزارت امور خارجه، خداوند منان را که توفیق خدمت در این سال‌های حساس و پرمخاطره را ارزانی ام داشت، شکرگزارم.

اتمام یک دوره از مسئولیت به معنای چشم پوشی از خدمتگزاری به این میهن، نظام و آرمان‌های مردم شریف و نجیب ایران نیست. در کسوت یک دیپلمات جمهوری اسلامی ایران، تا واپسین دم حیات، تمامی توان و استعداد و تجربه خود را همچنان با افتخار در خدمت وطنم و سازمانی که بیش از سه دهه از عمر خود را با وظایف و ماموریت‌های آن زیسته ام - وزارت امور خارجه - و یا هر کجای دیگر که لازم باشد، قرار خواهم داد.

از خداوند متعال برای برادر عزیز خود جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، در این مسئولیت سنگین موفقیت و سربلندی مسئلت می‌نمایم و انشاالله مشاوری امین برای ایشان خواهم بود.

همچنین آرزوی توفیق و سرافرازی ِ برادر گرامی جناب آقای دکتر علی باقری را در سمت معاون سیاسی وزارت امور خارجه دارم."

پست عراقچی

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت تصاویری از سفرش به کرمانشاه و بازدید از مراکز بهداشتی را در حسابش منتشر کرد:

" حضور در کرمانشاه؛ بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین فرآیند واکسیناسیون از جمله برنامه‌های این سفر است"

پست عین اللهی

سید عزت الله ضرغامی، وزیر ‏‏میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توئیتی را درباره دیدار با فرمانده ارتش منتشر کرد:

" میزبان امیر موسوی فرمانده محترم ارتش و سایر فرماندهان بودم.‌
می‌گفتند ارتش آماده همه گونه همکاری در حوزه ماموریتی ماست.
توریسم دریایی به طور جدی بحث شد. سواحل مکران و جزایر خلیج فارس محل جلسه بعدی من و امیر سیاری خواهد بود."

توئیت ضرغامی

محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره آمادگی نیروهای دریایی کشور نوشت:

" امنیت راهبردی خلیج فارس و دریای عمان و آب‌راهه‌های حساس جمهوری اسلامی، مرهون آمادگی‌های دفاعی نیروی دریایی ارتش و سپاه است."

توئیت آشتیانی

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو از تایید با واکسیناسیون کوو ایران برکت در اجلاس جهانی تغییرات آب و هوایی خبر داد:

" تایید واکسیناسیون با «کووایران برکت» برای حضور در اجلاس جهانی تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد (موسوم به COP-۲۶) که نوامبر امسال در گلاسکو برگزار خواهد شد. اجلاسی که میزبانی آن بر عهده انگلستان و ایتالیا خواهد بود"

توئیت جهانپور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار