ارسال اولین نمونه ستون حرم امام حسین (ع) به کربلا

اولین نمونه ستون حرم امام حسین (ع) در شهرستان محلات ساخته و به کربلا ارسال شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  اولین نمونه ستون حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ساخته شده در شهرستان محلات به کربلای معلی ارسال شد تا در صورت تایید این ستون ۲۶ ستون دیگر، در این شهرستان ساخته و جهت نصب به عراق ارسال شود.

پیش از این در سه مرحله دیگر ستون‌های حرم‌های دیگر ائمه عراق در شهرستان محلات ساخته شده و ارسال و نصب شده بود.

اکنون هم در چهارمین مرحله از افتخارات شهرستان محلات، اولین ستون حرم مطهر امام حسین علیه السلام به عنوان ستون سرداب و نمونه در شهرستان محلات ساخته و به عتبات عالیات درکربلای معلی ارسال شد.

 محمد نجفی رئیس عتبات عالیات شهرستان گفت: در اولین مرحله ستون‌های صحن حضرت زهرا سلام الله علی‌ها به تعداد هزارو ۴۸۰ستون و در دومین مرحله ستون‌های مربوط به حرم سید محمد، عموی امام زمان (عج) به تعداد ۲۱ ستون در شهرستان محلات ساخته و در حرم‌های ائمه نصب شده است.

نجفی افزود: در سومین مرحله هم ستون مربوط به حرمین عسکریین در سامرا ضلع غربی و شرقی ۱۶در شهرستان محلات ساخته و به عتبات عالیات ارسال و نصب شد.

او در خصوص ارسال اولین نمونه ستون حرم اباعبدالله الحسین (ع) گفت: ان شاالله این نمونه ستون، جهت نصب ارسال می‌شود که در صورت تایید این ۲۶ ستون دیگر باید ساخته و ارسال شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.