پیامک‌های دریافتی بیست و پنجم شهریور ماه؛

اختلال در سامانه همراه اول مهمترین خبر ۲۵ شهریور

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و پنجم شهریور ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و پنجم شهریور ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۹۵۲۱....۹۰۱: خیلی از مدارس غیر انتفاعی دولت از بین دانش آموزان مدارس دولتی متقاضی با قرعه کشی عده‌ای را روانه مدارس غیر انتفاعی کند و هزینه آن را پرداخت کند تا مشکل کمبود معلمان مناطق دور هم حل شود لطفا پیگیری کنید.


۶۶۴۳....۹۲۱: سلام و خسته نباشید من یک جوان هستم که بدلیل نبود شغل بعد تحصیل در باغ پدرم که باغ سیب هست مشغول به کار هستم متاسفانه بعد کلی زحمت و هزینه تاالان که موقع برداشت هست قیمت سیب به پنج هزارتومان رسیده است لطفا پیگیری کنید. امیدوارم پیگیری کنید شاید نظارتی شداز استان خراسان شمالی حامد هوشمند


۹۷۷۶....۹۳۷:سلام. چندین ساله که کارت جانبازی رزمندگان که کمیسیون پزشکی رفتند و تایید شدند هیچ خبری نشده خواهش می‌کنم رسیدگی کنید خوزستان


۷۲۲۱....۹۱۲:سلام من تقریبا از برج دو تا کنون مشکل قطعی تماس واختلال در مکالمه همراه اول دارم چندین بار هست با ۹۹۹۰ تماس گرفتم و اعلام مشکل کردم گفتند سیم کارت را در گوشی دیگر چک کنید رو چندین گوشی چک کردم و حتی گوشی جدید خریدم بازم مشکل دارم حتی خود ۹۹۹۰ که با من تماس گرفتند در حین مکالمه صدای من را نداشتند و هر بار هم نفراتی جدید با من تماس می‌گیرند.خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

اگر تمایل دارید از اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید  اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار