برپایی نمایشگاه صنایع دستی و هنری در شهر سوق

با هدف معرفی آثار هنرمندان نمایشگاه صنایع دستی و هنری در سالن بخشداری سوق برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، با حضور مسئولان شهرستان کهگیلویه نمایشگاه صنایع دستی و هنری در شهر سوق برپا شد.

سعید خواجوی بخشدار سوق در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه نمایشگاه صنایع دستی و هنری بیش از ۴۰۰ اثر از هنرمندان به نمایش گذاشته شده است.

سعید خواجوی افزود: آثار هنرمندان شهرهای دهدشت و سوق به همت گروه جهادی شهید سید عبدمحمد تقوی و دانش آموزان دبیرستان حضرت مریم (س) (اعضای طرح شهید بهنام محمدی) جمع آوری شد.

خواجوی تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را ۱۰ غرفه شامل صنایع دستی و هنری هنرمندان بخش سوق و شهر دهدشت بیان کرد و گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه را گسترش و اشاعه فرهنگ صنایع دستی، تبادل افکار هنرمندان و افزایش تقویت و روحیه هنرمندان است.

او با بیان اینکه همزمان با برپایی نمایشگاه کارگاه آموزشی چرم دوزی و گلیم بافی برای علاقمندان دایر است افزود: این نمایشگاه تا ۲۹ شهریور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بر روی علاقمندان باز است.

دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان کهگیلویه هم در این آئین گفت: برپایی چنین نمایشگاهی در شهر سوق نشان از علاقه و ذوق هنرمندان آن دیار هنر خیز بر می‌آید.

دارا کریمی نژاد افزود: پرداخت تسهیلات بانکی، بیمه هنرمندان و همچنین شناسنامه دارد کردن آنان باهدف ایجاد انگیره برای هنرمندان و به تبع آن افزایش تولیدات و آثار هنری ضروری است.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.