در بسته حوادث ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ بخوانید؛

کشف کالای قاچاق در خوزستان/ پلیس راه فرار را به روی سارقان بست

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در دشت آزادگان دستگیر شد

سید قاسم موسوی، فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در برخی مناطق شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس پس از بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کرد، افزود: در ادامه روند رسیگی به پرونده یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر و از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

کشف کالای قاچاق در خوزستان/ پلیس راه فرار را به روی سارقان بست

سارقان کیف و موبایل در اهواز با دستان بسته

سرهنگ سهراب حسین نژاد، رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف و موبایل قاپی به از طرف سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت در سطح اهواز که یکی از سرقت‌ها در فضای مجازی منتشر شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی شبانه روزی هویت سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۱ فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در این کلانشهر معترف شدند و تحقیقات جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

کشف کالای قاچاق در خوزستان/ پلیس راه فرار را به روی سارقان بست

فرار سارق خودرو در ماهشهر ۲ ساعت دوام داشت

سرهنگ رضا پاپی، فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ بلافاصله وارد عمل شده و با اجرای طرح مهار و اقدامات فنی و پلیسی یک سارق را شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، او را در کمتر از ۲ ساعت دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

کشف کالای قاچاق در خوزستان/ پلیس راه فرار را به روی سارقان بست

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای سیم برق حلقه زد

سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد:در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل فشار قوی و در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۲ با اقدامات اطلاعاتی هویت ۲ سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری سیم مسی و ۱۰ متر کابل برق و یک عدد قیچی مخصوص برش سیم کشف شد، ادامه داد: متهمان در بازجویی پلیس به ۱۲ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کشف کالای قاچاق در خوزستان/ پلیس راه فرار را به روی سارقان بست

سارق حرفه‌ای موبایل قاپ در تله پلیس اهواز

سرهنگ دالوند در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در سطح اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۷ اهواز با اقدامات هدفمند و فعال یک سارق را حین سرقت از یک شهروند شناسایی و پس از تعقیب و گریز و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در تحقیقات به عمل امده تاکنون ۵ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، گفت: متهم در بازجویی پلیس به ۵ فقره سرقت موبایل قاپی و کیف قاپی در سطح این کلانشهر اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

کشف کالای قاچاق در خوزستان/ پلیس راه فرار را به روی سارقان بست

پلیس دستان عامل تیراندازی منجر به جرح در اندیمشک را بست

سرهنگ امیرعباس شهبازی، فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی یک نفر عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

او بیان داشت: متهم در بازجویی فنی ماموران پلیس به بزه ارتکابی معترف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

کشف کالای قاچاق در خوزستان/ پلیس راه فرار را به روی سارقان بست

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو، ماموران کلانتری ۳۳ با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند و در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند.

او به اعتراف متهم در بازجویی پلیس به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اشاره و تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شد.

کشف کالای قاچاق در خوزستان/ پلیس راه فرار را به روی سارقان بست

محموله کالا‌های قاچاق در پارکینگ پلیس خوزستان

سردار سید محمد صالحی، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با هدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، پلیس امنیت اقتصادی استان و ماموران انتظامی شهرستان‌های اهواز و باغملک طی ۲۴ ساعت با کار اطلاعاتی و کنترل خودرو‌های عبوری ۲ منزل دپو و یک دستگاه خودروی سمند حامل بار قاچاق را شناسایی و وارد عمل شدند.

او بیان کرد: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی ۲ منزل و خودروی توقیفی ۶۸ دستگاه آبمیوه گیری، ۵۴ دستگاه مخلوط کن، ۳۸ دستگاه اتو، ۴۳ دستگاه چای ساز، ۶ عدد قابلمه زودپز، ۴۸ دستگاه همزن برقی، ۱۲ دستگاه گوشت کوب برقی، ۱۴ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به همراه یک دستگاه وای‌فای، یک دستگاه مودم ۲۴ پورت، یک دستگاه فن خنک کننده، ۱۲ دستگاه ذخیره کننده متصل به ماینرها، یک دستگاه اتوبخار، ۱۷۸ دستگاه اسنک ساز، ۵ دستگاه همزن برقی و ۲۵ دستگاه خردکن فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سردا صالحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون برآورد کرده اند، ادامه داد: در این ارتباط ۴ نفر پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف کالای قاچاق در خوزستان/ پلیس راه فرار را به روی سارقان بست

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.