خودروی DBX استون مارتین در حال آزمایش شکار شد

استون مارتین در حال آزمایش خودروی شاسی بلند ۸ سیلندر جدید خود برای عرضه است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، خودروی DBX استون مارتین یک شاسی بلند لوکس و کارا است. برای چند سال آینده حداقل شش برنامه جدید برای این خودرو در نظر گرفته شده است و عکاسان اخیراً نمونه اولیه آزمایشی آن را که در نوربرگرینگ حرکت می‌کرد، شکار کردند. عکاسان گفتند که این خودرو یک مدل ۱۲ سیلندر است، اگرچه جستجو بر اساس پلاک به ما می‌گوید که دارای موتور V۸ در زیر کاپوت است.

بدیهی است که در قسمت جلویی تغییراتی ایجاد شده است. یک جلو پنجره عجیب بیشتر سپر جلو را پوشش داده و الگوی جلوپنجره متفاوتی از آنچه که از DBX می‌شناسیم، را به نمایش گذاشته است. این تغییرات به احتمال زیاد نشان می‌دهد که یک نسخه تازه از DBX در حال توسعه است و ممکن است اصلاحات بصری جزئی داشته باشد. برنامه استون با این نمونه اولیه هرچه باشد، امیدواریم مدل مجهز به موتور ۸ سیلندر قدرت بیشتری دریافت کند.

خودروی DBX استون مارتین

مدل های جدید DBX استون مارتین در راه بازار

البته یک مدل ترکیبی دیگر نیز از این خودرو در دست توسعه است و در حقیقت، باید قبل از پایان سال رونمایی شود. یک نسخه اسپرت و قوی‌تر برای سال آینده برنامه ریزی شده است و احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۲ شاهد یک مدل هیبریدی پلاگین خواهیم بود که از موتور V۸ برقی مرسدس AMG استفاده می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.