برنامه شاد، کلاس درس دانش آموزان خرمشهری خواهد ماند

احمدزاده با بیان اهمیت سلامت دانش آموزان و معلمان در مشخص شدن نوع آموزش ها، آغاز سال تحصیلی جدید در خرمشهر را مجازی خواند.

محمدعلی احمدزاده، مدیر آموزش و پرورش خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: اولویت اول در مشخص شدن نوع آموزش مدارس سلامت دانش آموزان و معلمان است، بنابراین امسال نیز به صورت مجازی و با استفاده از برنامه ی شاد، درسنامه ها و پکیج های آموزشی سال تحصیلی آغاز می شود و در ادامه بصورت تدریجی و اقتضایی امکان حضوری شدن آموزش بررسی می شود.

او با بیان اینکه تنها برنامه ی شاد برای آموزش مجازی دانش آموزان مجاز است ادامه داد: به منظور کمتر شدن نواقص موجود در برنامه، وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید برای به روزرسانی اپلیکیشن شاد اقدام کند.

احمدزاده علت ممکن نبودن همه ی آموزش ها در صبح را کمکی برای برخی خانواده ها دانست که با وجود دو فرزند ابتدایی و متوسطه ، تنها یک گوشی هوشمند برای آموزش آن ها در اختیار دارند و برای باز نماندن هر دو دانش آموز از  آموزش های مورد نیاز، تنها راه ، متفاوت بودن زمان تدریس معلمان می باشد.

او یکی دیگر از عوامل متفاوت شدن زمان تدریس در مقطع های مختلف تحصیلی را حجم بالای ترافیکی در برنامه شاد خواند.

نمره برنامه شاد قابل قبول است

مدیر آموزش و پرورش خرمشهر بیان کرد: برنامه شاد با وجود تمام کاستی‌ها و نواقص نمره‌ی قابل را کسب کرده است و در حال حاضر ۳۰ تا ۴۰ میلیون کاربر را پوشش می‌دهد.

او با اشاره به رایگان بودن استفاده از این برنامه افزود: برای استفاده از آن وجود اینترنت لازم است، اما دانلود و آپلود کردن محتوا‌های ارسالی در آن رایگان است.

احمدزاده در ادامه تولید و راه اندازی برنامه شاد برای آموزش مجازی دانش آموزان را شاهکاری در فرصت اندک خواند و از پوشش دهی این برنامه برای جلسات اینترنتی و زنده ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفره‌ی فرهنگیان خبر داد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.