شهروند خبرنگار؛

امروز صدای منطقه ۶ کرج هستیم؛ از چاله های بلوار باهنر تا نخاله های دلمبر

در این خبر به مشکلاتی که از سوی شهروند خبرنگاران ساکن منطقه ۶ کرج مطرح شده بود، پرداختیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهروند خبرنگاران ما از منطقه شش کرج مشکلات خدماتی و عمرانی را از این نقطه به اطلاع ما رساندند و ما نیز این مشکلات را با معاونان مربوطه در شهرداری منطقه درمیان گذاشتیم.

علوانی، معاون عمران منطقه شش کرج درخصوص ناامنی تردد در میدان امام حسین(ع) ای منطقه، گفت: از سمت میانجاده به بلوار باغستان سمت منطقه شش قبل از خیابان عدل خط کشی عابر پیاده انجام شده است و سرنجار جزیره ایمن دارد و قبل از میدان امام حسین(ع) سرعت گیر نصب شده اما بخشی که در منطقه هفت است بایدسرعتگیر نصب شود.

او افزود: در خصوص پیاد روی ۳۵۰ متری بنیان یک پیمانکار گرفته ایم تا لق گیری کف پوش‌ها را انجام دهد.

معاون عمران منطقه شش کرج گفت: لوله های پلی استر آب‌های سطحی بلوار باهنر که توسط معاونت فنی شهرداری مرکز انجام شده نشست کرده و موج برداشته است؛ این موضوع را به معاونت مربوطه اطلاع داده ایم و درصدد هستیم که مشکل برطرف شود.

گودرزی، معاون خدمات شهری منطقه شش کرج نیز گفت: هرهفته نخاله‌های نهر دلمبر پاکسازی می‌شود اما علی رغم اطلاع رسانی های پی در پی، شهروندان همچنان نخاله و زباله های خود را در آن نقطه رها می کنند.

شما مخاطبان می توانید گزارش ها و سوژه های خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به عنوان شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه shahrvandyjc @ برای ما ارسال کنید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار