احمدی: ۳ دروازه بان فوق العاده در سپاهان داریم/ از حالا نمی‌توان درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتبال صحبت کرد

مربی دروازه بانان تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط این تیم پس از جدایی پیام نیازمند توضیحاتی را بیان کرد.

رحمان احمدی، دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم رونمایی از دستگاه پرتاب توپ در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: دستگاه پرتاب توپ مفید است و با زاویه‌ها و سرعت‌های مختلف شوتزنی می‌کند. این دستگاه کمک زیادی می‌کند، اما اگر زمان تنظیمات آن کمتر شود، خیلی بهتر است. سال ۲۰۱۳ در امارات و در جریان جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم ملی از دستگاه پرتاب توپ استفاده کردیم که خیلی خوب بود. دستگاه پرتاب توپ داخلی هم کمک کننده و روی آن کار شده است.

مربی دروازه بانان تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط این تیم در فصل آینده و این که زردپوشان می‌توانند این فصل هم مدعی قهرمانی باشند، گفت: از حالا نمی‌توان درباره مدعیان قهرمانی صحبت کرد. ما از ۲ هفته پیش تمریناتمان را آغاز کردیم و بازیکنان مشغول بدنسازی هستند. طی روز‌های آینده کار‌های تاکتیکی را انجام می‌دهیم و پس از آن بازی دوستانه با دیگر تیم‌ها برگزار می‌کنیم.

او درباره جدایی نیازمند از سپاهان گفت: او ۳ سال در سپاهان بود و برای تیم زحمت کشید. با حضور نیازمند درون دروازه مشکلی نداشتیم. برای فصل پیش رو ۲ دروازه بان جدید جذب کردیم. مشغول کار هستیم تا بازیکنان را به مرز آمادگی برسانیم و از ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیریم.

احمدی در ادامه گفت: ما در حال حاضر ۳ دروازه بان داریم که هر ۳ فوق العاده هستند. سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد که کدام دروازه بان بازی کند و من فقط وظیفه دارم که دروازه بانان را به بهترین شکل ممکن آماده کنم تا در شرایط خوبی قرار بگیرند و در بازی‌ها وظایفشان را به خوبی انجام دهند.


بیشتر بخوانید


احمدی درباره سابقه دروازه بان اتریشی تیمش گفت: کریستوفر نت سابقه بازی در تیم‌های هافنهایم و پانتولیکوس را دارد. فصل گذشته او در لیگ یونان ۲۹ بازی انجام داد و از دید هواداران پانتولیکوس به عنوان بهترین بازیکن تیمش انتخاب شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار