جایگاه سومی سپاهان در مسابقات دو و میدانی باشگاه های کشور

در پایان دومین مرحله از مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم آقایان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با کسب ۱۶۱ امتیاز و کسب جایگاه سوم به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، دومین مرحله از بیست و پنچمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش آقایان طی روز‌های ۲۲ و ۲۳ شهریور به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شد.

در این مرحله از مسابقات تیم دو و میدانی سپاهان با کسب ۱۶۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

عزیزالله مشفقی مدیر تیم دو و میدانی آقایان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از قهرمانی تیم ۴ در ۱۰۰ متر امدادی سپاهان در این رقابت‌ها خبر داد و گفت: دونده‌های سرعتی رو تیم فولاد مبارکه سپاهان موفق شدند با کسب رکورد ۴۱:۱۱ ثانیه قهرمان ماده ۴ در ۱۰۰ متر شوند و ۱۰ امتیاز شیرین را برای تیم به ارمغان آورند تا در کنار تلاش دیگر دونده‌های سخت کوش و متعصب تیم، اختلاف امتیازات تیم با صدر جدول کمتر شود.

مشفقی با اشاره به اینکه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای سومین سال متوالی است که از رشته دو و میدانی به خوبی حمایت می‌کند گفت: جا دارد که از حمایت‌های مجموعه فولاد مبارکه سپاهان و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه تشکر کرده و امیدواریم با تلاش اعضای تیم در ادامه رقابت‌ها بتوانیم قدردانی خود را از این حمایت‌ها نشان دهیم.

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر دو و میدانی کشور در روز‌های ۲۱ و ۲۲ شهریور در استادیوم آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و تعداد ۹ تیم در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.