حضور مهدی چمران در صحن شورای شهر/تخفیف شورای ششمی‌ها برای عوارض ۱۴۰۰ در تهران

مهدی چمران رئیس شورای شهر در جلسه علنی امروز شورا حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران بعد از چند جلسه غیبت به دلیل کسالت در دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران حضور پیدا کرد.

 چمران رییس شورای شهر تهران در دوازدهمین جلسه علنی شورا اظهار کرد: تصویب لایحه در شورا موضوع چندان مهمی نیست، زیرا برخی مواقع لوایح تصویب می‌شوند، اما تاثیر آنچنانی ندارند و اصولا اجرایی نمی‌شوند و به مشکل می‌خورند.

وی ادامه داد: اصل مساله کار کردن و برنامه ریزی درست است، به تدریج طرح‌ها و لوایح وارد صحن می‌شوند و در دستور کار قرار می‌گیرند، ۱۰ جلسه گذشته، اما هنوز ما برخی انتصابات خود را اجرایی نکرده ایم.

چمران گفت: من همین اکنون بیش از ۳۰ لوایح برای دستور آماده دارم و باید برای آن فکری شود، ولی ابتدا باید کمیسیون‌ها بر روی آن کار کنند و بعد در صحن شورا بیاوریم.

وی بیان داشت:‌امروز دو لایحه دو فوریتی در صحن شورا داریم که یکی مربوط به تخفیف کسانی که است که نقدی یکجا عوارض را پرداخت می‌کنند و دیگری تخفیف چشمگیر در عوارض ۱۴۰۰ است که امسال افزایش زیادی یافته بود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی درباره انتصابات در شهرداری تهران گفت: در زمینه انتصابات باید فکر کرد روی این موضوع جلسات مختلف تشکیل شده و بحث‌هایی داشته‌ایم همچنین با شهردار ملاقات فراوان انجام گرفته تا تصمیم‌های خوبی گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار