رئیس بسیج مستضعفین:

بسیج به همه ابعاد مقابله با کرونا توجه دارد

سردار سلیمانی گفت: بسیج به همه ابعاد مقابله با ویروس کرونا یعنی قطع زنجیره انتقال ویروس، کمک به واکسیناسیون، حمایت از بیماران کرونایی، پشتیبانی و مددرسانی به کادر درمان و سایر نیاز‌هایی که بیماران مبتلا به کرونا دارند، توجه دارد.

‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز دوشنبه در رزمایش حیات بخش مقابله با کرونا سپاه تهران بزرگ، اظهار کرد: مردم کشورمان در سه دوره به اذعان همگان افتخارآفرین بودند؛ ابتدا در دوران پیروزی انقلاب اسلامی که طی آن زن و مرد با دست خالی نظام ستمشاهی را برانداختند و دوره دوم که دوران دفاع مقدس بود، ملت ایران اوج انسجام خود را به نمایش گذاشت و در دوره سوم که دوره شیوع کرونا است، مجدد در کنار هم بودن مردم را مشاهده کردیم.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی که با همکاری وزارت بهداشت از ابتدای شیوع کرونا اجرایی شد و امروز در گام پنجم آن قرار داریم؛ طرحی مردم پایه است که توسط بسیجیان اجرا می‌شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: البته در این بین مدیریت رهبر انقلاب اسلامی باعث شد تا آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا به شدت کاهش یابد و این در حالی است که دشمنان مردم کشورمان انتظار داشتند این شرایط به گونه‌ای دیگری رقم بخورد.

وی اضافه کرد: در تهران امیدواریم طرح نمونه‌ای را طراحی کنیم تا بلکه اجرای آن الگویی برای سایر نقاط کشور شود.

رئیس بسیج مستضعفین در ادامه اظهار کرد: نزدیک به ۲۰ ماه است که نیرو‌های ولایت مدار بسیج در سراسر کشور و تهران در مقابله با ویروس کرونا در میدان هستند و نقش آفرینی‌های تحسین برانگیزی انجام می‌دهند.

وی افزود: یکی از جلوه‌های این نقش آفرینی اعلام آمادگی‌ها در قالب رزمایش‌هایی است که صورت‌می گیرد؛ این نشان می‌دهد که در بسیج به ابعاد مختلف مقابله با ویروس کرونا توجه شده است یعنی هم بر قطع زنجیره انتقال ویروس و هم کمک به واکسیناسیون و هم حمایت از بیماران کرونایی و نیز پشتیبانی و مددرسانی به کادر درمان و سایر نیاز‌هایی که بیماران مبتلا به کرونا دارند، توجه شده است.

سردار سلیمانی در پایان تاکید کرد: سپاه و بسیج همه توانایی خود را به میدان آوردند که از جمله می‌توان به کمک به افزایش مراکز واکسیناسیون اشاره کرد که مقرر شده ظرفیت‌های سپاه و بسیج در این رابطه به دو برابر افزایش یابد که این موضوع اکنون در تهران محقق شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار