نماینده ولی فقیه در کردستان مطرح کرد؛

سیاه نمایی اوضاع کشور امر مضری است

حجت الاسلام پورذهبی گفت: بزرگنمایی فساد جایز نیست و سیاه جلوه‌دادن اوضاع کشور و القای فساد فراگیر در دستگاه‌ها امری مضر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان  در آیین تکریم و معارفه بازرس کل استان کردستان اظهار داشت:ترک فعل مسئولان مورد بازرسی قرار گیرد و به یک امر مهم در حراست دستگاه‌ها و سازمان بازرسی تبدیل شود.

او اضافه کرد: مسئولان نظام اسلامی باید به مردم صادقانه و از روی اخلاص خدمت کنند و در راستای رفع مشکلات جامعه گام برداشته و برای توسعه استان تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه بازرسی جامعه را احیا می‌کند و سرمایه اجتماعی را بالا می‌برد افزود: آسیب‌هایی که باعث شده بخشی از جامعه دلخور شوند به افزایش مفاسد مرتبط است.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: امانت داری و بهره‌گیری از آن توانایی و امکاناتی که در اختیار قرار گرفته به نحو شایسته و در راستای منافع عموم نیز موجب افزایش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود.

او با بیان اینکه مدارای با مردم و تحمل فریاد‌های آن‌ها هم بر اعتماد و افزایش سرمایه اجتماعی می‌افزاید یادآور شد: مسئولان به ویژه در حوزه نظارتی باید مواظب باشند شبکه فامیلی و دوستانه تشکیل نشود.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: بازرسی ، فساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.