استاندار ویژه خوزستان:

بازسازی آبادان و خرمشهر نیاز به سرعت دارد

صادق خلیلیان گفت: بازسازی مورد غفلت واقع شده آبادان و خرمشهر نیاز به سرعت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، صادق خلیلیان، استاندار ویژه خوزستان گفت: بازسازی شهرستان های آبادان و خرمشهر که مورد غفلت واقع شده نیاز به سرعت دارد و باید اقدامی اساسی در این زمینه صورت گیرد.

او با اشاره به آسیب ها و خسارت های زیادی که در دوران جنگ تحمیلی به آبادان و خرمشهر وارد شد و هنوز جبران نشده افزود: می توان با بازسازی از ظرفیت‌های گردشگری، تجارت مرزی و داخلی استان برای رونق و آبادانی خوزستان استفاده کرد.

استاندار ویژه خوزستان افزود: استفاده از ظرفیت بزرگ کشاورزی و ایجاد صنایع تبدیلی و همجواری با کشور‌های همسایه فرصت بزرگی است که می‌تواند ضمن ایجاد ارزش افزوده و ثروت، زمینه ایجاد اشتغال را فراهم آورد.

خلیلیان تصمیم مجموعه نظام و دولت را کاهش مشکلات مردم خوزستان است و بیان کرد: با کمک همه مسئولان و مردم مشکلات خوزستان کاهش یافته و خوزستان به شکوفایی خواهد رسید.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هرچی
۲۲:۲۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
نمیدونم اصلا نوشتن اثری داره یا نه ولی حرف موفت زدن کاری نداره غفلت شده خنده داره چون تو مدیر بله فرمان گو هستی در خوزستان اهواز به اندازه کل شهرهای استان بزرک شده و پر جمعیت چون حق تمام خوزستان رو خورده تازه اهواز هم رشد بی قانونی داشته این همه مدیر سرپرست در خوزستان عجب غفلت شده