نماینده مردم سیستان:

وضعیت آبی منطقه سیستان بررسی شود/ «چاه نیمه ها» نیازمند لایروبی

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش حجم آب «چاه نیمه ها» گفت: باید هرچه سریعتر شرایط آبی سیستان بررسی و برای جلوگیری از بروز تنش آبی تصمیمی عاجل اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون چاه نیمه‌های یک و سه که تأمین کننده آب شرب روستا‌های منطقه سیستان و شهر زاهدان هستند، با کاهش شدید آب مواجه شدند.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی افزود: ضروری است تا با اتخاذ تصمیمات لازم این مشکل هر چه سریع‌تر حل شود تا در آینده با تنش آبی مواجه نشویم.

وی ادامه داد: در این خصوص باید کار لایروبی چاه نیمه‌ها انجام شود و آب از چاه نیمه چهار به چاه نیمه سه و از چاه نیمه دو به چاه نیمه یک پمپاژ شود تا این مشکل فعلاً رفع شود.

دهمرده تصریح کرد: برای لایروبی و پمپاژ به ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که برای تأمین این مبلغ مکاتبات لازم انجام شده است.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود با همکاری مسئولان و دولت این اعتبار هرچه سریع‌تر تأمین شود تا بتوانیم از تنش آبی در آینده جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار