عمده فروشی نان در نانوایی ها ی رزن ممنوع

فرماندار رزن با بیان اینکه باید ظرف ۴۸ ساعت دلایل کمبود نان بررسی و در راستای حل این مشکل اقدام شود گفت: نانوایی‌ها حق فروش عمده نان را ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدرضا سلامتی، فرماندار رزن در کارگروه آرد و نان شهرستان رزن از تشکیل سه کمیته برای حل مشکل تامین نان در شهرستان خبر داد و گفت: باید ظرف ۴۸ ساعت دلایل کمبود نان بررسی و در راستای حل این مشکل اقدام شود.

او خواستار نظارت بیشتر بر واحد‌های نانوایی برای جلوگیری از فروش آرد یارانه‌ای شد و افزود: اختلاف قیمت آرد دولتی و آزاد و افزایش درخواست نان از مهمترین دلایل کمبود نان در شهرستان رزن است.

فرماندار شهرستان رزن با تأکید بر اینکه نانوایی‌ها حق فروش عمده نان را ندارند گفت: تعداد ۶ واحد نانوایی به مدت یک ماه در داخل شهر رزن در نوبت بعد از ظهر اقدام به پخت نان خواهند کرد.

سلامتی کم‌فروشی، تعطیلی غیرمجاز و عرضه خارج از شبکه به عنوان مهمترین تخلف نانوایی‌ها در شهرستان رزن گزارش شده است گفت: بعضا جرائم نانوایی‌ها به اسم کارگران نانوایی‌ها درج می‌شود که این امر باعث می‌شود سابقه تخلف نانوایی‌ها درج نشود.

او با بیان اینکه جرایم نانوایی‌ها باید به اسم صاحب پروانه درج شود گفت: هیچ مماشاتی با متخلفان واحد‌های نانوایی‌ها وجود ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف طبق قانون برخورد جدی و بازدارنده صورت گیرد.

سلامتی اظهار کرد: در صورت مشاهده یا اعلام گزارش فروش آرد نانوایی‌ها، مجوز کسب نانوایی باطل خواهد شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.