برگزاری مرحله ششم رزمایش همدلی مومنانه پلیس فارس

مرحله ششم رزمایش همدلی مومنانه با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار ملک‌زاده جانشین انتظامی استان فارس گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا و در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مجموعه فرماندهی انتظامی استان فارس در قالب پویش همدلی مومنانه نسبت به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی اقدام کردند.

سردار ملک زاده گفت: در مرحله ششم طرح همدلی مومنانه با عنوان نذر حسینی و طی سه ماهه دوم امسال، تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان تهیه و جمع آوری و بین نیازمندان، معسران و اقشار ضعیف توزیع می‌شود.

او افزود: در مجموع سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار اقشار ضعیف جامعه قرار داده شده است.

سردار ملک زاده در پایان از مشارکت و همراهی کارکنان انتظامی استان فارس در این امر خداپسندانه تقدیر و تشکر به عمل آورد و گفت: نیروی انتظامی استان فارس از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا به هر شکل ممکن همکاری و تعامل لازم را با مسئولان ستاد مقابله با کرونا و مجموعه علوم پزشکی به عمل آورده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس کنترل تردد‌ها و اعمال محدودیت‌های رفت و آمد، راه اندازی مرکز واکسیناسیون در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز با واکسینه کردن روزانه ۲ هزار نفر، تأمین امنیت مراکز واکسیناسیون و برخورد با محتکران اقلام بهداشتی را از جمله اقدامات مهم این فرماندهی در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا برشمرد و برای هر گونه تعامل و همکاری بیش از پیش با مجموعه علوم پزشکی استان فارس در این راستا اعلام آمادگی کرد.

این مراسم به همت عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار