معاون آموزش و پرورش استان قزوین:

کسری در کتاب درسی دانش آموزان وجود ندارد

معاون برنامه ریزی و توسعه و مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به هیچ عنوان کسری کتاب برای سال تحصیلی جدید وجود ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، شکراوی معاون برنامه ریزی و توسعه و مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: از امروز توزیع کتاب‌های درسی با اولویت پایه ابتدایی آغاز شد و به هیچ عنوان کسری کتاب برای سال تحصیلی جدید وجود ندارد.

وی افزود: مدیران مدارس بعد از دریافت کتاب‌های درسی باید سریعاً آن‌ها را بین دانش آموزان توزیع کنند.

شکراوی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این بود که برای کتاب‌های سال تحصیلی جدید در حدود ۲۳۴ هزار دانش آموز ثبت نام کنند که تا به این لحظه حدود ۲۱۹ هزار نفر در سامانه ثبت کتاب، درخواست خود را ثبت کرده اند.

وی افزود: انتظار می‌رود ۱۹ هزار نفر باقی مانده هم تا پایان شهریور برای ثبت نام و دریافت کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه و مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: به مدیران مدارس هم توصیه کرده ایم که سفارش دانش آموزان را دریافت کنند تا از ارجاع دادن افراد به کافی نت‌ها برای ثبت نام کتب درسی خودداری شود.

وی افزود: پس از اتمام مهلت باقی مانده، امکان ثبت سفارش توسط مدیران مدارس وجود ندارد و سامانه قطع خواهد شد و دانش آموزان بعد از آن باید از طریق پست برای خرید کتاب اقدام کنند که ممکن است با مشکل مواجه شوند.

شکراوی به دانش آموزان مناطق محروم و روستایی هم اشاره کرد و گفت: به صورت تجمعی کتاب دانش آموزان مناطق روستایی و محروم هم توزیع خواهد شد و به هیچ عنوان مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.