مرگ دردناک کُشتی گیر محلی در میدان کشتی + فیلم

شکسته شدن گردن کشتی گیر هندی، مرگ دردناک او را در میدان کشتی رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده لحظه مرگ دردناک یک کشتی گیر محلی در هندوستان را به تصویر می‌کشد. «ماهٍش کومار» با حریف خود در حال کشتی گرفتن بود که به علت شکسته شدن گردن جانش را از دست داد. این حادثه زمانی رخ داد که حریف گردن این کشتی گیر را شکست. این اتفاق دردناک درمنطقه «مرادآباد» واقع در ایالت اوتار پرادش هند رخ داد.

ویدئویی که منتشر شد چگونگی مرگ دردناک کشتی گیر را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو دو کشتی گیر در میان میدان آماده کشتی هستند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد با اجازه داور کشتی آغاز می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود که «سجاد انصاری» رقیب قربانی در حالی که ماهٍش را به کنترل خود در آورده او را روی زمین می‌زند. با این حرکت گردن قربانی به شکلی وحشتناک روی زمین قرار گرفته و شکسته می‌شود. در این لحظه تماشاگران حاضر شروع به تشویق سجاد می‌کنند. اما سجاد که متوجه بیهوش شدن ماهٍش شده سعی می‌کند او را از زمین بلند کند، اما وی عکس العملی نشان نمی‌دهد.


بیشتر بخوانید


با اینکه برگزارکنندگان کشتی متوجه مرگ قربانی شده بودند، اما از اطلاع به پلیس و یا اورژانس پزشکی خودداری کردند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی پیکر ماهٍش در ادامه به خانواده اش تحویل داده شد. هنوز دقیقا مشخص نیست آیا ماهٍش به علت شکستگی گردن جان خود را از دست داده یا مرگ وی به علت دیگری رخ داده است. بنا به اعلام پلیس محلی هند هنوز هیچ شکایتی از سوی خانواده قربانی مطرح نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسرافیل
۰۸:۵۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام از بالا با سر به زمین کوبیده .چون زمین استاندارد نبود اصلا برا کشتی گرفتن مناسب نبود.اینها نباید فنون پرتابی رو رویه زمین اجرا کنن کشتی رویه تشک و رویه زمین قوانین خودشو داره .والا من ندیدم طرف رو رو زمین سفت بهش فن پرتابی بزنن .هنده دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
حرکت بدی رو طرف زد، رو تشک هم اینطوری حرکت نمیزنن خداییش، خدا رحمتش کنه و به خونوادش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
بیشتر شبیه افریقایی هستن تا هندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
بله دیگه،کلا این روزا مردن خیلی راحت شده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
واقعا که اون حرکت آخر چی بود وقتی به زمین خورد کشتی گیر دیگه انجام داد دوسه بار سر و گردن اون بدبخت رو بالا و پایین کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
بنده خدا اگه نمرده بود هم با کمکهای اولیه هندی خودشون مردنش…
آخرین اخبار