شگرد مرد شیاد برای گرفتن خسارت از راننده! + فیلم

مردی که با تصادف ساختگی قصد گرفتن خسارت از راننده تسلا را داشت ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس ایالت جنوب شرقی لوئیزیانا مردی را که با شگردی خاص قصد دریافت خسارت از یک راننده را داشت دستگیر کرد. این مرد بدون آنکه از ثبت صحنه توسط دوربین تسلا باخبر باشد مدعی شده بود که این خودرو در یک پارکینگی با او برخورد کرده است. «آرتور بیتس» به پلیس گفته بود که راننده خودرو پس از برخورد با او از صحنه فرار کرده است.

اما پس از آنکه پلیس راننده خودرو را شناسایی کرد فیلم ثبت شده توسط دوربین تسلا شیادی این مرد را اثبات کرد. در فیلم ضبط شده نشان می‌دهد در حالی که آرتور در فاصله بسیار نزدیکی از خودرو عبور می‌کرد ناگهان تغییر مسیر داده و با کوبیدن خود به خودرو و انداختن خودش به زمین قصد مجبور کردن راننده برای پرداخت خسارت را داشته است. در فیلم منتشر شده راننده پس از مطمئن شدن از سلامتی او پارکینگ را ترک کرده بود.


بیشتر بخوانید


این ویدئو به تازگی توسط پلیس محلی آمریکا منتشر شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بیننده داشته و بیش از ۶ هزار کامنت نیز دریافت کرده است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "آیا چنین افرادی نمی‌دانند که خودرو‌های تسلا دوربین دارند." کاربر دیگر نوشت: "این مرد ماشین اشتباهی را برای اجرای نقشه‌ خودش انتخاب کرد."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار