مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام:

هدف عمده برگزاری شور عاطفه‌ها کمک به دانش آموزان نیازمند و خانواده‌های آنان است

‍ موسی نژاد گفت: هم اکنون ۸ هزار و ۲۰۰دانش آموز و یک هزار و ۲۵۰ دانشجوی نیازمند در استان ایلام برای آغاز سال تحصیلی خود نیازمند دریافت کمک هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام ، گفت: شور عاطفه‌ها امسال نیز همانند سال‌های گذشته با همکاری کمیته امداد، صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و بسیج برگزار می‌شود.

او افزود: شور عاطفه‌ها امسال با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» از تاریخ ۲۰ شهریور ماه لغایت ۱۰ مهرماه برگزار و برنامه‌های متنوعی در این زمینه تدارک دیده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه شور عاطفه‌ها در ۵۳ پایگاه ثابت و سیار و بیش از ۶۰ مرکز نیکوکاری برگزار می‌شود ، اظهار کرد: در صورت بازگشایی مدارس، تمهیدات برگزاری این جشن در ۹۳۳ مدرسه در سطح استان نیز اندیشیده شده است.

موسی نژاد با عنوان اینکه هدف عمده برگزاری شور عاطفه‌ها کمک به دانش آموزان نیازمند و خانواده‌های آنان است ، بیان کرد: هم اکنون ۸ هزار و ۲۰۰دانش آموز و یک هزار و ۲۵۰ دانشجوی نیازمند در استان برای آغاز سال تحصیلی خود نیازمند دریافت کمک هستند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط کرونایی امسال نیز تحصیل دانش آموزان احتمالا به روش مجازی و غیرحضوری خواهد بود لذا عمده نیاز دانش آموزان و دانشجویان علاوه بر لوازم تحصیلی معمولی لوازم کمک آموزشی هوشمند بوده که بسیاری از دانش آموزان نیازمند استان فاقد این لوازم هستند لذا از خیرین و نیکوکاران در این زمینه درخواست کمک داریم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.