شهروند خبرنگار؛

بازار خودروی کیانمهر و معاملات زیر پونزی

گزارش شهروند خبرنگار ما حاکی از جای خالی نظارت‌های قانونی در معاملات بازار خودروی کیانمهر کرج است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، براساس گزارش شهروند خبرنگارمان از وجود مشکلاتی در بازار خودروی کیانمهر مطلع شدیم.

این شهروند خبرنگار می گوید: تقریبا هیچ نظارتی بر معاملات بازار خودروی کیانمهر وجود ندارد.

او می افزاید: شهرداری باید مدیریت این بازار را به اتحادیه نمایشگاه داران بسپارد تا کار تخصصی پیش برود.

روزانه ده ها خودرو در این محل برای فروش درمعرض بازدید قرار می گیرد اما امکان انجام معاملات در سایه بی قانونی شهروندان را نگران کرده است.

زینعلی، معاون سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج در این باره گفت: درخصوص واگذاری املاک شهرداری حتما باید شرایط آیین نامه معاملات رعایت شود؛ شهرداری کرج ابتدا باید شرایط حقوقی را فراهم و بعد نظرات کارشناسی دادگستری را دریافت کند.

او افزود: پیمانکار بعد از اعلام فراخوان در روزنامه، از سوی کمیسیون مربوطه انتخاب می شود.

معاون سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج گفت: سال ها بازار خودروی کیانمهر در محدوده زندان قزلحصار قرار دارد و این فضا از طرف شهرداری کرج برای سهولت معاملات خودروی شهروندان درنظر گرفته شده است.

او افزود: شهرداری فقط یک مکان را در اختیار پیمانکار قرار داده است اما اتفاقاتی که درخصوص معاینه فنی و غیره در آنجا پیش می آید به ما مربوط نیست ولی درخصوص پیگیری آن درخدمت سایر نهادها خواهیم بود.

زنیعلی گفت: از اتحادیه نمایشگاه داران هم خواسته ایم تا در مزایده واگذاری بازار خودروی کیانمهر شرکت کند.

شما مخاطبان می توانید گزارش ها و سوژه های خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به عنوان شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه shahrvandyjc @ برای ما ارسال کنید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار