امام جمعه سنندج مطرح کرد؛

ضرورت گسترش فرهنگ تعاون و کار در جامعه

رستمی گفت: امروز در شرایطی زندگی می‌کنیم که گسترش تعاون برای رفع بیکاری و رونق تولید در کشور امری ضروری است و فرهنگ تعاون و کار باید در جامعه گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه سنندج به ۱۳ شهریور و روز تعاون اشاره کرد و اظهار داشت: دین اسلام همواره برای کار و همکاری و تعاون اهمیت زیادی قائل شده و بار‌ها در قرآن به این مهم اشاره شده است.

او بر لزوم فرهنگ‌سازی ایجاد تعاونی در جامعه و گسترش فرهنگ کار و تولید تاکید کرد و افزود: مسئولان و دولت نیز باید حامی تعاونی‌ها باشند و برای توسعه این نهاد‌های خصوصی در کشور از هیچ کوششی دریغ نکنند.

امام جمعه سنندج به انتخاب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خطه کردستان اشاره و اضافه کرد: امیدواریم وی برای مردم ایران از جمله کردستان مفید بوده و تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه جوانان بکار گیرد.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها خواستار پیروی از دستورات خداوند و آموزه‌های قرآن شد و گفت: محل زندگی انسان تنها با زباله آلوده نمی‌شود بلکه این قتل و کشتار است که باعث ایجاد فساد در جامعه و آلودگی زندگی می‌شود.

او افزود: خداوند در روز قیامت تمام اعمال و رفتار ما را مورد محاسبه قرار می‌دهد و ذره‌ای در حق کسی ظلم نمی‌کند، پس قبل از مرگ برای سعادت خود و خشنودی خداوند تلاش کنیم.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: تعاون ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.