امام جمعه شهرکرد؛

دولت در تلاش است تا مدیران مناسب و با روحیه انقلابی را بر روی کار بیاورد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دولت سیزدهم نشان داده که در انتخاب مدیران واقع‌گرا بوده و در تلاش برای روی کار آمدن مدیران مناسب و با روحیه انقلابی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه دولت سیزدهم نشان داده که در انتخاب مدیران، واقع‌گرا است گفت: دولت در تلاش است تا مدیران مناسب و با روحیه انقلابی را بر سر کار بیاورد که این موضوع علاوه بر امیدآفرینی، آرامش را نیز به جامعه عطا می‌کند.

 او به اقدام مناسب و همت خوب دولت برای واردات واکسن به کشور اشاره کرد و افزود: در این مدت تعداد بالایی از دز واکسن با همراهی وزارت امور خارجه و دیگر دستگاه‌های متولی وارد کشور شده است و دغدغه‌ای که در این مورد در جامعه وجود داشت در حال برطرف شدن است.

نکونام تصریح کرد: با ورود ۵۰ میلیون دز واکسن به کشور و ادامه این روند و همچنین تولید واکسن‌های داخلی لازم است تا با کمک تمامی متولیان، مردم به تزریق واکسن ترغیب شوند و باید دانست که فراز و فرودی که در شرایط شیوع کرونا به وجود می‌آیند، نمی‌تواند به عنوان پایان این شیوع تصور شود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از نظر اخلاقی و ایمانی همچنان واجب است.

نکونام چراغ سبز دولت در واردات انبوه و به موقع واکسن را امری امیدبخش خواند و یادآور شد: دولتمردان در همین ابتدای کار به وعده خود در این زمینه عمل کردند و این انتظار و امید همچنان وجود دارد که دیگر وعده‌ها نیز یکی پس از دیگری محقق شود.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در عمل به وعده‌ها ۲ نکته حائز اهمیت است، اظهار داشت: یکی از این موارد مربوط به چینش مدیران انقلابی است و دومین مورد نیز، اقدام و عمل انقلابی را شامل می‌شود، اقدام و عملی که تاکنون شاهد بوده‌ایم و باید در راس قرار گیرد.

نکونام در ادامه یادآور شد: نماینده ولی فقیه هیچ گزینه‌ای را بر مدیریت استان در نظر ندارد و ضرورتی نیز برای این مورد نمی‌بیند چرا که این اطمینان وجود دارد که مدیری انقلابی انتخاب خواهد شد.

او دغدغه فعالان استان در معرفی گزینه‌های مدیریتی را بجا دانست و افزود: انتظار می‌رود پس از انتخاب مدیر ارشد استانی تمامی صحبت‌ها به کنار رفته و همه اقشار برای تعالی و دنبال شدن ضرورت‌های بر زمین‌مانده در چهارمحال و بختیاری همراهی کنند و فضای استان از مطالبه گری صرف به فضای خدمت و مدیریت جهادی تبدیل شود.


بیشتر بخوانید


امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از سخنان خود به سالگرد حادثه فروریختن برج‌های دوقلو امریکا در ۲۰ سال قبل اشاره کرد و با بیان اینکه که این واقعه بهانه‌ای برای لشکرکشی به افغانستان شد، افزود: امریکا از این حادثه که منشا آن همچنان نامشخص مانده است برای پیشبرد اهداف شیطانی خود استفاده کرد و با ایجاد ۲ قطبی دموکراسی و تروریسم به کشتار و جنایت در این کشور آسیایی پرداخت.

او تصریح کرد: نتیجه ۲۰ سال حضور آمریکا در افغانستان را امروز می‌توان به خوبی مشاهده کرد، همان گروهی که آمریکا برای نابودی آن‌ها به لشکرکشی روی آورد در سالگرد واقعه فروریختن برج‌های دوقلو در حال معرفی دولت خود در افغانستان است و این جز خفت، ذلت و رسوایی برای آمریکا نیست.

امام جمعه شهرکرد به فرار ۶ زندانی فلسطینی از زندان فوق امنیتی رژیم اشغالگر صهیونیست نیز اشاره و آن را نشانه ضعف و ناتوانی این رژیم غاصب بیان کرد و گفت: امروز خاورمیانه‌ای که استکبار به دنبال نابودی آن بود، اشاعه دهنده فرهنگ مقاومت به جهان شده و از این نقطه جهان، اسلام در حال تسری و گسترش است.

او یادآور شد: با وجود فضاسازی‌های کاذب و سنگ‌اندازی‌های بی‌شمار دشمنان مقابل انقلاب اسلامی، اینک انقلاب با مقاومتی ستودنی، مقابل همه آن‌ها ایستاده است و هر روز بر اعتلای پرچم این نهضت افزوده می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.