هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان چوار اهدا شد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان چوار اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با همکاری موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام، و با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابخانه‌های عمومی، هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان چوار اهدا کرد.

 فرزاد محمدزاده ،سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چوار، ضمن تقدیر از همکاری و توجه مدیرکل و معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: خوشبختانه در مرحله اول این تعداد کتاب جهت غنی سازی منابع کتابخانه‌های عمومی شهید رجایی چوار، شهید مفتح مورت و ایجاد پیشخوان کتاب در روستا‌ها استفاده خواهد شد و در مرحله دوم ،هزار جلد کتاب دیگر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چوار خواهد شد.

محمدزاده افزود: راه اندازی پیشخوان کتاب یکی از برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان است که با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مناطق روستایی انجام می‌شود و در این راستا اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چوار در روستا‌های واجد شرایط اقدام به راه اندازی پیشخوان کتاب خواهد کرد.

 پویش «اهدای کتاب، میراث ماندگار» از طرح‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان که به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی و همچنین ترویج فرهنگ اهدای کتاب در کتابخانه‌های عمومی در حال اجرا است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.