متفرق کردن ۶۰ اسیر فلسطینی زندان «اوفر» از سوی پلیس رژیم صهیونیستی

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد رئیس زندان‌های این رژیم ۶۰ نفر از اسرای جهاد اسلامی فلسطین را در زندان‌های جدا از هم پراکنده کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۶۰ نفر از اسرای جهاد اسلامی فلسطین را از زندان " اوفر"  خارج  و در زندان‌های دیگر متفرق کرده است.

شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد پلیس رژیم صهیونیستی از خروج  ۶۰ اسیر فلسطینی از زندان و انتقال آنها به زندان‌های دیگر خبر داد و گفت که این حرکت به دستور رئیس زندان‌های رژیم صهیونیستی بوده است. 

این کانال تلویزیونی همچنین در گزارشی اعلام کرد:‌ در حالی که انتقال اسرای فلسطینی در زندان‌های دیگر قبلا انجام شده بود اما کار انتقال اسرای فلسطینی در زندان‌ اوفر به دلیل تهدید این اسرا که گفته بودند در برابر انتقال مقاومت خواهند کرد،  به تعویق افتاده بود.

رئیس سرویس زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز ( پنج شنبه) در نامه‌ای به اعضای این سرویس نوشت: «فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع بسیار حیرت انگیز است اما من به مدیریت خود در مورد این بحران پیش آمده ادامه خواهم داد.»

سرویس زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: همه اسرای جهاد اسلامی فلسطین به دستور رئیس این بخش از یکدیگر جدا شدند و به زندان‌های متفرقه منتقل شدند و این زندانیان به منطقه شمالی بازگردانده نخواهند شد.

 تحلیلگران روزنامه «معاریو» رژیم صهیونیستی اعلام کردند فرار شش اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی «جلبوع» با کشته شدن تک‌تیرانداز این رژیم در نوار مرزی غزه مرتبط است و این حوادث به عنوان زنجیره‌ای از شکست اتفاق می‌افتند.

این تحلیلگران در ادامه افزودند: انتظار می‌رود در روزهای آینده اسرائیل حوادث امنیتی پرتنشی را مشاهده کند و رویداد‌های اخیر بر غزه هم تاثیر خواهد گزاشت و شکستی بر شکست‌های مداوم اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار