کسب رتبه برتر کشوری اعتباربخشی بیمارستان‌های کردستان

بیمارستان‌های درمانی و آموزشی کوثر و بعثت سنندج از سوی دفتر مدیریت نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت درجه برتر اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های کشور را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از کسب درجه یکِ برتر اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های کشور توسط بیمارستان‌های درمانی و آموزشی کوثر و بعثت سنندج خبر داد.

صدیق جدیدالاسلامی گفت: بازدید‌های متعددی که توسط کارشناسان نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه از بیمارستان‌های تابعه دانشگاه توسط ارزیابان کشوری انجام شد، نقش بسزایی در شناخت نقاط ضعف و انجام اقدامات اصلاحی لازم داشته است.

جدیدالاسلامی افزود: با توجه به اتمام دور چهارم اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های کشور و بنا به بررسی‌های بعمل آمده توسط دفتر مدیریت نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تعیین بیمارستان‌های کاندید اخذ درجه برتر و عالی، دو مرکز آموزشی و درمانی کوثر و بعثت این دانشگاه موفق به کسب رتبه یک برتر شدند.

وی کسب این موفقیت عظیم را مرهون کار تیمی پرسنل و پزشکان بیمارستان‌های مذکور برشمرد و گفت: تلاش، همت و همدلی خستگی ناپذیر همه کارکنان این مجموعه و کارشناسان ستادی مربوطه باعث کسب افتخار دیگری برای مراکز آموزشی درمانی کردستان شد.

جدیدالاسلامی از کارکنان اعم از بالینی، اداری و ستادی که در طول یکسال گذشته با توجه به شرایط سخت بیماری کووید ۱۹ موفق به کسب درجه یک اعتبار بخشی بیمارستان‌ها شدند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.