رئیس سازمان تبلیغات اسلامی وارد بوشهر شد

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بامداد امروز برای افتتاح چند طرح فرهنگی وارد بوشهر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بامداد امروز برای سفری یک روزه وارد بوشهر شد.

او ضمن دیدار با آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آیین رونمایی از اساسنامه مجمع قرآنیان استان بوشهر در مجتمع آدینه شرکت خواهد کرد.

حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان و رونمایی از سند جامع مساجد استان که با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی تهیه و تدوین شده است،  از جمله برنامه‌های رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سفر به بوشهر است.

شرکت در آیین افتتاحیه طرح ملی رهیافت ولایت، حضور در مراسم افتتاحیه «دبیرخانه گردشگری مقاومت» و رونمایی از «دانشنامه شهدای روحانی استان»، دیدار صمیمانه با فعالان طرح ملی رهیافت ولایت، شرکت در نشست شورای معاونین اداره کل تبلیغات  اسلامی بوشهر به منظور تحلیل آسیب‌ها و ظرفیت‌های استان، نشست با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب و رونمایی از درگاه تخصصی مداحی آیینی بوشهری با عنوان «لبالب» و دیوان نوحه‌های سنتی استان تألیف رضا غریبی، پژوهشگر آیینی استان دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به استان بوشهر را تشکیل می‌دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.