امضای دو تفاهم نامه میان سازمان صدا و سیما و استانداری کرمانشاه

دو تفاهم نامه ساخت سریال «من و سردار» با محوریت ایثار و شهادت و برگزاری نوزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی به میزبانی کرمانشاه، امروز میان سازمان صدا و سیما و استانداری کرمانشاه به امضا رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، تفاهم نامه اول به منظور تولید مشترک یک سریال نمایشی ۲۶ قسمتی ۴۵ دقیقه‌ای به نام «من و سردار»، با هدف تبیین خدمات مردم و مسئولان استان کرمانشاه و مهمان نوازی آنان از آوارگان حلبچه، بین معاونت امور استان‌های صدا و سیما به عنوان طرف اول و استانداری کرمانشاه به عنوان طرف دوم منعقد شد.

 تفاهم نامه دوم در خصوص میزبانی کرمانشاه برای برگزاری نوزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی (۱۴۰۱) به امضاء رسید.

افشین امیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه از دیرباز قدمگاه زوار کربلا بوده است و مردمان این استان افتخار خادمی زائران عتبات عالیات را داشته اند.

او افزود: به منظور اعتلای مقام شامخ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و تبیین آیین‌های تکریم و توسل به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در راستای منویات مقام معظم رهبری با رویکرد حمایت از نهضت‌های بیداری اسلامی در کشور‌های مسلمان جهان و حفظ وحدت و انسجام، امروز تفاهم نامه‌ای فی ما بین رئیس اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی آقای محمد مهدی رحمتی به نمایندگی از سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و استاندار محترم استان کرمانشاه جناب آقای هوشنگ بازوند به عنوان رئیس ستاد استانی اجلاس نوزدهم منعقد می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه‌ای دیگر ساخت و پیش تولید سریال فاخر «من و سردار» و یک سریال طنز نوروزی را با مشارکت استانداری در دستور کار داریم که از امروز کلید می‌خورد.

فاطمی مدیرکل سیمای استان‌های صدا و سیما گفت: کرمانشاه را باید با پهلوانی‌ها، ایثارگری‌ها و خوبی‌هایی که جوانان این مرز و بوم خلق کرده اند، به ملت ایران نشان داد.

او به حمایت‌های خوب استاندار کرمانشاه در برپایی دومین جشنواره‌ی پویانمایی وساخت سریال «نون خ» اشاره کرد و افزود: با ایجاد این تفاهم نامه هم میتوان در قالب درام و داستان خصلت پهلوانی مردم کرمانشاه را به خوبی به نسل‌های بعد انتقال داد.

رحمتی رئیس بسیج رسانه ملی گفت: میزبانی اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی ارادت می‌خواهد و استان کرمانشاه با افتخار آفرینی‌های مداوم در سال‌های دفاع مقدس بهترین گزینه برای این میزبانی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار