رییس هیات نجات غریق و غواصی فارس انتخاب شد

محمد ناظری سکان دار هیات نجات غریق و غواصی استان فارس شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان فارس امروز ۱۶ شهریور ماه با حضور، مهدی حیدری رییس فدراسیون، عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس، محسن سالاری معاون توسعه امور ورزش و اعضای مجمع در سالن اجتماعات هیات سوارکاری استان برگزار شد.

محمد ناظری با آرای اعضای مجمع به مدت ۴ سال سکان دار هیات نجات غریق و غواصی استان فارس شد.

عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به موفقیت‌های اخیر ورزش فارس در پارالمپیک و المپیک گفت: این درخشش‌ها حاصل زحمات ورزشکاران، مربیان و اعضای هیات‌های ورزشی و مدیران ورزش شهرستان‌ها و مدیران استان است.

او با اشاره به نگاه تخصصی به ورزش در مدیریت ورزش استان فارس تصریح کرد: نگاه ما به ورزش استان تخصص گرایی در رشته‌های مختلف است و بر این عقیده ایم که مدیریت ورزش امری تخصصی و مدیر ورزش باید از جنس آن ورزش یا دانش آموخته و مرتبط با آن ورزش باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان اخلاق مداری را از الزامات ورزش دانست و افزود: امروز اخلاق باید سرلوحه کار قرار گیرد و رشته نجات غریق، ورزشی اخلاقی و انسانی و نجات جان یک انسان فضیلت والایی است.

حاجی زاده بیان کرد: استان فارس با قرار گرفتن در فاصله ۳۰ کیلومتری خلیج فارس استانی مستعد در زمینه رشته نجات غریق و غواصی است.

متولی ورزش فارس توسعه غواصی را توسط فدراسیون مثبت دانست و گفت: این مهم در چند سال گذشته مورد توجه قرار گرفته و از این بابت از مجموعه فدراسیون نجات غریق و غواصی تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.