ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری از ۲۰ تا ۲۲ شهریور به صورت مجازی انجام خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا جلیلی‌فر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری از ۲۰ شهریور آغاز و تا ۲۲ شهریور ادامه دارد. ثبت‌نام به صورت مجازی و در بستر سامانه‌ها است و پذیرفته‌شدگان باید مدارک تحصیلی مورد نیاز را برای دانشگاه پست کنند.

او افزود: اطلاعیه ثبت‌نام در سایت دانشگاه به نشانی www.scu.ac.ir بارگذاری شده و پذیرفته‌شدگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

جلیلی‌فر بیان داشت: ظرفیت پذیرش امسال نزدیک به ۳۲۰ دانشجو در مقطع دکتری از سوی دانشگاه مشخص شده بود، اما با توجه به سیاست‌هایی که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای کاهش تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی در پیش گرفته است، این ظرفیت محقق نخواهد شد و تعداد کمتری دانشجو می‌پذیریم.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: باید منتظر بمانیم و ببینیم که وزارت علوم با پذیرش چه تعداد دانشجو موافقت می‌کند و تعدادی دانشجو نیز به شیوه بدون آزمون (استعداد‌های درخشان) می‌پذیریم، اما به نظر می‌رسد ۲۴۰ تا ۲۵۰ دانشجو دکتری برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بپذیریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.