سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان:

ویسی با کارنامه خوبی هدایت فولاد را بر عهده گرفته است

محمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره آخرین شرایط این تیم اظهار کرد: در حال برگزاری اردویی ۸ روزه هستیم و شرایط خوبی را در تیم ایجاد کرده ایم.

او ادامه داد: خدا را شکر به همت مدیریت تیم توانستیم با بسیاری از ستاره‌هایی که قراردادشان به اتمام رسیده بود تمدید کنیم و آن‌ها را برای فصل آینده در تیم نگه داریم، اتفاقی که تنها به دلیل عملکرد مدیریت تیم بود.

علوی درباره سرمربی جدید فولادی‌ها گفت:‌ عبدالله ویسی با کارنامه خوبی به فولاد آمده است. او ۲ قهرمانی در لیگ یک و یک قهرمانی در لیگ برتر به دست آورده که نشان از عملکرد خوب او در سال‌های گذشته است. البته باید از سعید آذری و جواد نکونام هم بابت عملکرد خوب و کار بزرگی که سال گذشته در تیم ما انجام دادند تشکر کنم و به امید خدا این فصل نیز با ویسی و تیم او بتوانیم کاری بزرگ انجام دهیم.

علوی درباره پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان گفت: بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی شرایط را برای تیم ما سخت می‌کند، همان طور که فصل گذشته نیز این اتفاق برای ما افتاد. این نوید را به هواداران عزیز می‌دهیم که تمام سعی خود را از طریق مدیریت و هیئت مدیره تیم انجام می‌دهیم تا پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز شود، اما اگر هم این اتفاق نیفتاد توفیق اجباری است و سعی می‌کنیم از جوانانی که در تیم داریم مانند برادران حردانی، نجاریان و یا سایر بازیکنان جوانمان استفاده کنیم.

او افزود: از هواداران می‌خواهم صبر داشته باشند و به این تیم فرصت دهند، چرا که مالک اصلی فولاد خوزستان این هواداران هستند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار