فرماندار تاکستان :

منابع پایدار آب شرب تاکستان باید از سد‌ها تامین شود

فرماندار تاکستان گفت: تامین آب این شهرستان که از طریق چاه‌های زیرزمینی صورت می‌گیرد، در تولید و کیفیت آن مشکلاتی پیش آمده و برای رفع این مشکل باید انتقال آب از طریق سد صورت گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، طاهری فرماندار تاکستان با بیان اینکه منابع پایدار آب شرب تاکستان باید از سد‌ها تامین شود، گفت: مسئله آب یک موضوع مهم و حیاتی است و تامین آب تاکستان که از طریق چاه‌های زیرزمینی صورت می‌گیرد، در تولید و کیفیت آن مشکلاتی پیش آمده و رفع این مشکل فقط باید از طریق انتقال آب از سد صورت گیرد لذا مسئولان استان باید نسبت به انتقال آب سد طالقان و تاکستان اقدام نمایند.

طاهری با اشاره به کاهش بارش باران در سال گذشته و امسال عنوان نمود: برای عبور از این بحران نیازمند مدیریت صحیح از سوی دستگاه‌های مربوطه و همکاری مردم می‌باشد.

فرماندار تاکستان در این نشست بر ضرورت ارائه برنامه‌های کوتاه‌ مدت، میان‌ مدت و بلند مدت و اقدامات به موقع برای رفع دغدغه‌های تامین آب شهرستان تاکید نمود.

او اضافه کرد:  انشعابات شهرداری تاکستان برای آبیاری فضای سبز قطع و استفاده از شبکه آب شهری برای آبیاری فضای سبز به حداقل برسد.

طاهری افزود: چاه شماره ۲۱ حداکثر ظرف ۱۰ روز آینده وارد مدار شود.

فرماندار تاکستان در ادامه گفت: اجرای عملیات انتقال آب از سد طالقان به تاکستان از مبدا تاکستان به سمت قزوین آغاز گردد.

جلسه کمیته بحران آب شهرستان تاکستان به ریاست طاهری فرماندار و با حضور حسین رحمانی معاون برنامه ریزی، طاهرخانی مدیر آبفای شهرستان و سایر اعضا در فرمانداری تشکیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار