مدیرعامل شرکت گاز استان تهران خبر داد؛

جزئیات بهره مندی مشترکان گاز از تسهیلات طرح بهینه سازی مصرف گاز موتورخانه‌ها

توکلی گفت: تا میزان ۱۰درصد مصرف سالانه، معادل ریالی به مشترکان دارای موتورخانه که اقدام به بهینه سازی کنند، پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شرکت گاز استان تهران، سعید توکلی مدیرعامل شرکت گاز استان تهران درباره جزئیات و شرایط طرح بهینه سازی مصرف گاز موتورخانه ها، مشمولان این طرح و مشوق‌های در نظر گرفته شده برای آن‌ها گفت: مشمولان این طرح مشترکانی هستند که سامانه احتراق آن‌ها، موتورخانه بوده و میانگین مصرف گاز سال‌های ۹۷ و ۹۸ آن‌ها بیش از ۲۵۰۰ متر مکعب است.

او افزود: در صورتی که این مشترکان اقدام به بهینه سازی کنند، بابت هزینه‌های انجام شده، معادل ریالی تا میزان ۱۰ درصد مصرف سالانه از سوی شرکت گاز پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از اهداف این طرح گفت: به منظور جلوگیری از مصرف بی‌رویه و اتلاف انرژی در سطح کشور، طرح بهینه‌سازی مصرف سوخت موتورخانه‌ها با ۳ اقدام اولیه تنظیم مشعل، عایقکاری تجهیزات داخل موتورخانه‌ها و نصب رسوب گیر جهت بهینه‌سازی تعریف شده است.

او همچنین درباره تفاهم نامه اولیه جهت بهینه سازی موتورخانه دانشگاه‌ها و مدارس نیز گفت: تفاهم نامه اولیه جهت بهینه سازی موتورخانه دانشگاه‌ها و مدارس در حال انجام بوده و در صورت اعلام آمادگی و ارسال تقاضا، شرکت گاز استان تهران نسبت به بازدید اولیه و اجرای کار، اقدام خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران بر اساس آخرین اطلاعات، آمار مربوط به این طرح را هم اینطور اعلام کرد: در این طرح، تعداد مجری تائید صلاحیت شده ۳۴ مورد، تعداد ثبت درخواست در سامانه هزار و ۳۹۷ مورد، تعداد تفاهم نامه مشترک با مجری ۲۰ مورد، تعداد بازدید انجام شده توسط ناظر اول ۱۲ مورد و تعداد پروژه در مرحله اجرا ۸ مورد است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار