راه حلی برای کنترل قیمت لبنیات در خراسان رضوی

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با هدف کنترل قیمت لبنیات، واحد‌های تولیدی لبنی ملزم به خرید شیر خام با نرخ مصوب هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حمیدرضا رجوعی رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: واحد‌های تولید لبنیات که شیرخام را به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۶۶ هزار ریال خریداری می‌کنند تابع ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستند.

او افزود: نرخ تعیین شده برای مواد لبنی از سوی واحد‌های تولیدی باید براساس قیمت مصوب شیرخام به اضافه سود مجاز آن‌ها باشد در غیر این صورت اگر رعایت نکردن قیمت توسط آن‌ها محرز شود به عنوان متخلف مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند.


بیشتر بخوانید



رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: روزانه سه هزار تن شیرخام در این استان تولید می‌شود که خوشبختانه اکثر کارخانه‌های لبنی این شیر را با قیمت مصوب از مراکز جمع آوری شیر و دامداری‌های صنعتی خریداری می‌کنند.

رجوعی بیان کرد: آخرین سهمیه برنج طرح تنظیم بازار خراسان رضوی مربوط به طرح نذورات مربوط به ماه‌های محرم و صفر به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ تن و سهمیه برنج وارداتی به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ تن از انواع برنج هندی، تایلندی و پاکستانی است همچنین آخرین سهمیه شکر طرح تنظیم بازار خراسان رضوی نیز مربوط به طرح نذورات ویژه ماه‌های محرم و صفر به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ تن است.

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.