افزایش پهنای باند دیتای همراه اول در بندر ماهشهر

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: پهنای باند دیتای همراه اول در بندر ماهشهر به منظور بهبود کیفیت ارتباطات سیار افزایش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به مصرف روز افزون و استفاده از اینترنت تلفن همراه و لزوم ارائه خدمات بهینه به مشترکان، با تلاش و همکاری کارشناسان حوزه ارتباطات سیار و شبکه مخابرات منطقه، عملیات افزایش پهنای باند به منظور بهبود کیفیت ارتباطات و افزایش سرعت انتقال و تبادل دیتای شبکه ارتباطی همراه اول در شهرستان ماهشهر و توابع آن انجام شد.

او افزود: این عملیات با تامین و نصب تجهیزات فنی سیستم‌های انتقال و با فراهم شدن بستر ارتقای تکنولوژی سایت‌های همراه اول وبرقراری یک لینک ۱۰G جدید از مرکز موبایل اهواز به سمت مرکز مذکور صورت گرفت و هم اکنون پهنای باند شبکه تلفن همراه در این شهرستان بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

فلاح زاده تصریح کرد: افزایش پهنای باند، علاوه پایدارتر شدن شبکه ارتباطی، سبب بهره مندی مشترکان اپراتور اول در بندر ماهشهر و توابع از خدمات اینترنت تلفن همراه بر بستر گوشی‌های هوشمند با سرعت بالاتر شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.