مشکل جدید کوتینیو برای تیم فوتبال بارسلونا

ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا شرایط خوبی در این باشگاه ندارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مارکا، فیلیپ کوتینیو از سال ۲۰۱۸ و از زمان حضور در بارسلونا تا امروز عملکرد چندان مطلوبی با پیراهن کاتالان‌ها نداشته است و هیچگاه نتوانسته به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کند. عملکرد کوتینیو به حدی در بارسلونا ناامید کننده بود که مدیران این تیم حتی مجبور به قرض دادن ستاره برزیلی خود به تیم های دیگر شده اند.

در فصل جدید فوتبال اروپا و به دلیل جدایی لیونل مسی و آنتوان گریزمن از بارسلونا، رونالد کومان سرمربی این تیم نیاز خود را به حضور این برزیلی در تیم اعلام کرده است، اما بند عجیب در قرارداد کوتینیو با باشگاه بارسلونا شرایط استفاده از این بازیکن برای آبی اناری‌ها را سخت کرده است.

در قرارداد کوتینیو با باشگاه بارسلونا در سال ۲۰۱۸ بندی اضافه شد که باشگاه بارسلونا در صورت انجام ۱۰۰ مسابقه توسط کوتینیو مجبور به پرداخت ۲۰ میلیون یورو به باشگاه لیورپول خواهد شد.

کوتینیو اکنون برای بارسلونا ۹۰ مسابقه انجام داده است و در صورت انجام ۱۰ مسابقه در این فصل، مدیران بارسلونا مجبور هستند که این مبلغ را به لیورپول پرداخت کنند. مبلغی که در شرایط کنونی و مشکلات مالی کاتالان‌ها می‌توانند وضعیت آن‌ها را بد‌تر کند.

قرارداد کوتینیو با باشگاه بارسلونا تا پایان سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد و مشخص نیست که این بازیکن در جمع آبی اناری‌ها باقی خواهد ماند و یا این تیم را ترک می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار